Isu Keluarga

Kehidupan Rumah tangga Kami agak normal Dan baik tapi apa yang menjadikan masalah terhadap kisah saya ni ialah cara kehidupan pengurusan isteri saya

Saban hari Kian makan hati.  saya tak Tau nak luahkan isi kandungan yang terbeku didalam jiwa hurmm.. Saya seorang suami kpd 3 anak saya Kian makan hati dengan sikap isteri.

Kehidupan Rumah tangga Kami agak normal Dan baik tapi apa yang menjadikan masalah terhadap kisah saya ni ialah cara kehidupan pengurusan isteri saya terhadap suami, anak n rumah.

Dari penjagaan hubungan kel4min, pakaian, kemas rumah, jaga anak makin kelaut. bila saya bebel Mula la alasan dia penat kemas rumahla, masak la, hakikatnya saya yang bekerja hakiki ni bila balik tgk rumah tak terurus.

hati suami mane yang tak panas. Sedangakn die tak bekerja fulltime selebihnya buat dropship. Boleh dikatakan byk masa dirumah. Jadual makan anak Pon dah kelaut, baju jemuran selagi tak penuh 2  bakul selagi tu di biarkan, sapu lantai rumah takpenah nak semengah, celah2 penjuru atau celahan perabut tu jgn cite la.

 

Pendek crita aku terpaksa kemas balik ape yang die kemas sbb sgt tak memuaskan mata Dan hati aku dengan alasan dia.. “kalau tak puas ati abg kemas la” sedangkn saya paham Dan ckp klu barang ank takpe biar bagi dorang puas main Bru kemas tapi barang2 kita  Dan brg pekakas lain biar la kemas..

penampilan diri Pon di dlm rumah dah mcm anak darat.. tapi bila keluar fuhh bkn main dekat sejam mencoteng muke.
Hakikat yang aku tak boleh terima waktu terluang  acah2 sebok dok reply Komen dengan cust  mengalahkan income sale 10ribu walhal 5ratus pun kdg2 je dapat.

untul pengatahun korang sepanjg dia kawin dengan saya.. segala keperluan Dan kehendak semua saya sediakan sampai brg anak  sgt jarang saya guna duit die sbb saya Tau itu tangjwb atas is3 n anak boleh dikatakan die kawin dengan saya hanya be pakaian sje..

sedangkn sikap dia di rumah sendiri dengan di rumah org tua dia tak mcmtu.. boleh kata ok Dan pandai uruskan Hal rumah so kat sini tak boleh nak ckp yang dia pemalas atau sebaliknya.. pening saya  (Nikmatt apa wahai Kaum isteri yang kamu dustakan) gunakan kelebihan yang ada utk sailing melengkapi bersama suami..

<Hati suami macam saya ni rasa mcm dah mula nak beralih arah.. sbb terlampau manja ke atau terlampau kesian die… Ntahla.. jgn sampai saya kawin lain bru nnt padan muka.. dlm ni byk Balu muda.. hahaha

Leave a Reply

Your email address will not be published.