Isu Keluarga

Bermula dari situ aku sudah mula liar bila mula berkawan dengan lelaki yang bukan2 sampaikan aku hilang dara masa aku umur 23 tahun

Assalamualaikum min. Aku sekadar nak meluahkan kisah seorang gadis yang pernah terlanjur. dan bukan semua gadis yang terlanjur tu atas dasar tak menjaga maruah diri.

Aku nak kongsi kisah aku yang menjadi penyebab aku jadi liar masa dulu. aku pendek kan cerita , yang aku d cabol oleh adik lelaki aku sendiri masa aku tengah tidur d ruang tamu.

Aku tersedar yang dia meraba kemaloan aku , dan aku terus teranjang dia tapi yang paling sedih, abang aku gelak ketawa bila hal tu terjadi. sekarang pn aku masih igt kejadian dan muka dia gelakkan aku tu. aku ngs skng min bila ingat balik hal tu.

Aku tak bagitahu sesiapa pn tapi bila dah lama pendam , aku decide nak bagitahu mak aku. bertahun aku simpan rahsia tu, tapi aku kecewa bila mak aku cuma cakap jangan bgtau ayah aku sebab nanti ayah aku akan mengamuk besar.

dan aku sedih bila mak aku kata lagi yang tu adalah takdir aku..  mak minta aku maafkan adik dan abang aku. lepas kejadian kena cabul tu, aku fikir yang aku ni tak ada org sayang. sebab adik beradik aku pn dh layan aku macam sampah.

Sanggup ambil kesempatan atas darah daging dorang sendiri. Bermula dari situ aku dah mula liar bila mula kawan dengan lelaki yang bukan2 sampaikan aku hilang dara masa aku umur 23 tahun, dan aku d cabol masa aku umur 15 tahun kalau tak silap

Aku tak sayangkan diri aku, aku mula mencari mangsa dan jadi pemangsa lelaki tak berguna. Sampai mak aku bagitahu aku yang dia mimpi aku balik rumah dengan keadaan perut yang mengandung. aku bodoh dan tersangat bdh

makhluk paling bdoh adalah aku. sampai skng aku tak sayang diri aku, aku anggap diri aku paling jijik. bila lepak kt LOB , aku jadi sakit hati bila baca ada yang bagitahu yang dorang terlanjur atas suka sama suka.

Tahun 2014 , aku mula mencari tuhan.. aku d beri hidayah untuk memperbaiki diri menjadi yang baik. aku mula pakai menutup aurat, pakai tudung dan lain2. dulu rambut berkaler2 , skng pn kaler jugak sebab rambut aku dh semakin beruban.

mgkn kurang vitamin , atau effected dr kimia yang aku guna utk kaler rambut dulu2. Tapi pada aku uban tu buat aku makin dekat dengan mti. dlm tahun ni aku dh byk berubah , tapi iman dan nafsu aku d uji lagi. aku bertemu dengan lelaki  lalu kamipuna mengawan.

2019 , tahun ni aku takpernah luahkan kt sesiapa pn. kecuali seorang ustaz. Tapi sayang ustad ni pn cm hrm.  dia kata klau dia kt tmpt adik aku pn , dia akan buat yang sama..

siapa suruh pakai sksi2 kt dalam rumah, adik beradik pn ada nfsu. hrmmm ya2, aku salah. now, aku dlm usaha ganti semua hutang2 aku dengan Allah. solat dan puasa, dan guess what , aku dh takde hutang dlm bab ngaji quran.

akhiranya Allah permudahkan aku utk khatam sekali belajar tajwid. Alhamdulillah. Allah syang aku lagi. doakan aku jadi yang terbaik utk kembali ngadap Allah nanti. tak tau nk jwb apa jasad dan roh aku guna utk apa selama aku hidup ni.

and smlm ive been rejected dengan lelaki yang ada kisah silam sama macam aku.. kekdg aku tak paham , bila dh jumpa sejenis ada kisah silam , tapi kena reject pulak.. ouh yang ni aku tak buat pape pn dengan dia.

Baru je kenal tapi takpe la, mgkn Allah nk aku jadi baik tanpa lelaki  nfsu aku gagal bila dengan lelaki, tapi aku berkeinginan punya suami dan anak2. mungkin d syurga hakkiki insyaAllah.

korang nak judge , d persilakan. cuma nasihat aku , d sebalik kisah silam seseorang berpunca dr orang lain.
Allah sayang aku, aku tahu

Leave a Reply

Your email address will not be published.