Isu Keluarga

Selepas kami terlanjur dia memang ada jumpa mak ayah aku untuk masuk meminang dan Dan berbincang pasal hal pekahwinan

Salam Aku pernah ada kisah silam.. sebab nye aku terpedaya dengan jnji2 mnis seorg lelaki yang janji nak jadikn aku isteri dier. Aku silap rupanya aku hanya dijadikan sebagai pemuas nafso.

Terpedaya dengan janji manis.. Daripada gaya percakapan memang nampak dier seorang yang sangat ikhlas menerima aku. Memang seorang yang serius untuk mncari isteri setelah lama mnduda kematian isteri.

Selepas kami terlanjur dia memang ada jumpa mak ayah aku untuk masuk meminang dan Dan berbincang pasal hal pekahwinan. Daripada perbincangn tu memang nampak dier sangat serius untuk berkahwin dengan aku..

Mak ayh aku pun tak letak pun hantaran yang tinggi.. Tapi sejak dari haritu dier mula diamkn diri tak contact aku. Aku contact dier lansung tak angkt fon dqn chat.. Smpai laa dier block aku.

Allah berkecainya hati dan perasaan aku.. Perasaan gembira tak sabar nak jadi seorang isteri terus menghncurkn hati aku..
Dier pergi tanpa sebarang kata setelah mengadaikan maruah aku..

Hari2 aku menangis mgenangkn nasib aku.. Aku taubat dengan dosa yang aku lakukn..
Tapi aku kcewa lelaki trsebut tingglkn aku macam  setlh gdaikn maruah aku..

Hari2 aku mnangis mgenangkn nsib Dan dosa aku lakukn. Hari2 aku doa diberi kekuatan untuk redha dengan takdir ni..
Cuma aku rase bslah sangat memikirkn maruah aku yang trgadai.

Cmne nak hilangkn rade bslah ni? Hari2 aku doa tiap2 hari lepas solat Allah ampunkn dosa aku. Cuma aku takdpt trima lelaki tu buat aku macam ni. Hina nye  aku macam placo dier buat.

Adik2 kt luar sane.. Aku doakn korang tak terpedaya dengan jnji lelaki wlpun lelaki tu jnji akqn jumpa mak ayh korang lepas korang terlnjur. Pliss jangan percaya dengan lelaki macam mane t korang akan myesal seumur hdup macam aku rasa.

Aku cuma taktau macam mane cara lagi nak trus lupakn kisah hitam ni.. Jagan kecam aku sebab ni bhgian aku dah. Macam mane cara aku nak moveon dari rasa bersalah ni dlm hidup aku. hinanyee dri aku sebagai wnita

Leave a Reply

Your email address will not be published.