Isu Keluarga

Dan Akhirnya saya mengandung anak dia sampaikan isteri dia datang ditempat saya bersekolah dan memalukan saya kerana telaj merampas suaminnya

Hye min tolong hide  kn akaun saya ya. Asaya sebenarnya tak tau nak luahkan kat mna apa yang terjadi dekat saya selama ini. Minta pendapat kamu smua apa yang kamu akan buat jika hadapi situasi ini.

Saya bercinta dengan husb orang   tapi pada mulanya saya langsung tak tahu yang dia masi dengan wife dia, Dia cerita dekat saya yang dia ne Duda ( sebab pakaian dia pun koyak2 dan tak terurus jdi saya berasaan kasihan melihat keadaan dia).

Anak semua bini yang ambil katanya. Saya tak percayakan dia. Dia Cuba tackle saya dalam 2 bulan. Dia slalu bagi saya minuman dan makanan saya trima tapi tak makan / minum pun.. tapi lama2 saya terima dia. Lepastu dia slalu ajak saya keluar tapi saya tak nak..

Akhirnya saya beranikan diri untuk jumpa dia setelah lama berkenalan kami terlanjur  dan dia kata akan bertanggungjawab sampaila satu saat saya kol dia dan ada satu org perempuan angkat  fon dan ckp dia bini kepada lelaki tersebut

( saya TAK percaya kerana kami telah kenal 1 tahun lebih dan dia tal pernah tidak angkat atau balas wasap saya jadi yang saya tau dia adalah Duda). selepas beberapa saat dia kol dan cakap yang itu orang sebelah ruma yang suka dia pandai2 angkat fon ( dsaat itu hati saya sanggat hancur dan saya perlukn tanggungjawab dia ke atas diri saya)..

Dan Akhirnya saya mengandung anak dia sampaikan isteri dia datang ditempat saya bersekolah dan memalukan saya kerana telaj merampas suaminnya. (disitu brula saya tau dia masi bersama isteri dia selama ini dan dia telah tipu saya )

 

isteri dia adalah isteri kdua selepas peceraiaan pertama dengan isterinya yang lama ( apa yang saya tau kes isteri ya yang kedua adalah disebabkn terlanjur dan dia memaksa laki tersebut ceraikn bininya yang pertama untuk berkahwin dengannya.

isteri keduanya juga slalu pukul dia kata laki tersebut setelah itu saya merayu dan sanggup bermadu dengan isteri dia hanya untuk lelaki tersebut bertanggungjawab tapi dia TAK mau. Akhirnya laki dia pergi bjumpa keluarga saya untuk berkahwin dengan saya tapi laki tersebut nak saya yang tanggung perkahwinan tersebut kerana duit dia dipegang oleh isterinya.

Jd kluarga saya marah dan membatakkn perkahwinan dan tak mau dia ada kaitan dengan saya ataupun ank yang saya kandung  lgi.Selepas itu saya tak dapat tidur & asyik mengamuk dan menangis.

Selama ni saya selalu mesti akak kol dia dan sentiasa jaga hati dia jangan sampai dia tersinggung sehinggakan saya sanggup melawan kdua org tua saya kerna dia)  sampai hati dia buat saya macam ni.

Masalahnya beberapa hari dalam tahun ne dia selalu ganggu kawan saya untuk tahu keberadaan saya dengan anak saya tapi nasibla saya awal2 psan dengan kwn saya untuk rahasiakn

( Tapi saya ada terserempak dengan dia dan isterinya baru2 ne tetiba terus saya rasa rindu kat dia. Salah ke jika saya hubungi dia kerana anak saya masih tak kenal ayahnya.

Leave a Reply

Your email address will not be published.