Isu Keluarga

Baru2 ni saya ajak tunang saya teman pergi beli makanan lepastu tunang saya minta la izin dengan mak dia

Hai semua , saya nak minta pandangan dari korang semua . Saya sekarang status tunang orang , tunang saya anak tunggal . Dia dengan mak dia sahaja . Ayah dia dah lama tak ada .

Sekarang ni saya tertekan sangat dengan mak tunang saya . Dia semua nak control saya dengan anak dia . Kalau dia tahu anak dia nak keluar dengan saya mesti dia cemburu . Semua nak cari salah saya  .

Banyak kali saya bergaduh dengan mak dia . Yang pelik saya cakap elok2 dengan dia . Dia mengadu dgn anak dia yang saya tengking2 dia . Padahal saya cakap elok2 . Banyak kali berlaku macam ni.

Saya bagitau tunang saya , boleh tak lepas kawin tinggal rumah asing . Dia tak nak. Sebab mak dia dduk sorang . Okay la saya diam . Mak dia takut saya saya rampas anak dia . Mak dia banyak tengok drama tv3 pasal menantu hanto.

tunang saya kalau nak keluar gi mana2 kena minta izin dgn mak dia. Nk keluar dengan saya pun minta izin juga. Baru2 ni saya ajak tunang saya teman pergi beli makanan lepastu tunang saya minta la izin dengan mak dia tapi mak dia terus jawab pergi la takyah balik terus pun takpe .

Pastu ckp lagi pergi la nnti kempunan pulak tak dapat . Saya terasa hati sangat . Terkilan kenapa mak dia ckp mcm tu , padahal minta teman je . Saya boleh pergi sendiri bukan nya takda kereta sndri . Dah seminggu saya berdiam diri . Sebab hati saya sakit sangat . Apa pandangan korang kalau jadi macam ni

Leave a Reply

Your email address will not be published.