Isu Keluarga

20 jun isteri dia ada up status kalau dia mengandung ya Allah air mata mengalir terkenangkan duit2 saya kirim sebelum ni

Kisah ini real. kisah yang terjadi pada saya baru baru ini. Saya jangan bagi tayang nama saya boleh ke? RM56972 Dia dah pecahkan dara saya dia suruh bagi duit dia kata nak kumpul buat nikah dengan saya tapi dia nikah dengan orang lain.

Dia pemandu lori kontena. napa nikah dengan perempuan lain pula? Nangis saya. Setiap bulan saya kirim duit mudahnya dia boleh buat nikah dengan perempuan lain. Karma itu ada ke? Dia menyara perempuanĀ  diatas duit perempuan.

Dia pemandu lori yang ambil cuti rehat dia balik keĀ  negerinya setelah dia pecahkan dara saya. Disana dia tak kerja. Sayala bulan bulan kirim duit. 19/5/21 haritu dia nikah dengan perempuan lain, Perempuan yang dia nikah tu juga tak kerja.

Lima bulan sebelum dia nikah saya ingat lagi saya kirim bulan rm1 6686 =kwsp 5k+1686 gaji keja Bulan 2=4410 kwsp 1k+3410 gaji keja Bulan 3=3400 kwsp 1k+2400 gaji keja Bulan 4=4000 kwsp 1k+3000 gaji keja Bulan 5 saya bagi 3727 kwsp 1k+2727 gaji keja.

Bulan2 sebelum ni memang saya bagi dia setiap bulan. Kwsp dia nak semua saya bagi dia janji mahu buat nikah dengan saya. Napa pula buat bagi makan perempuan tu.

20 jun isteri dia ada up status kalau dia mengandung ya Allah air mata mengalir terkenangkan duit2 saya kirim sebelum ni dahla buat nikah perempuan lain. Buat bagi makan lagi perempuantu.

Bagi makan anak dalam perut lagi.Tidak saya dilahirkan kerja keras untuk dibuat macamni. Perempuan manalah yang tak marah kalau duit hasil penat kita untuk biaya perempuan lain.

Lelaki tu dulu beritahu pada saya kalau nak dia kena kerja keras dia kata dia nak perempuan yang kerja dia tak nak yang tak keja. Lepastu bila saya pergi keja pagi keja kfc malam keja kilang hujung minggu keja cuci piring restoran cine napa pula buat nikah dengan perempuan yang takeja pun.

Perempuan tu suka lah dia kan dapat nikah tapayah kuar duit lepastu dapat lagi duit makan. Dapat lagi anak dalam perut. Dia janji pada saya dulu akan bagi nikah saya Dia dah pecahkan dara saya dia tak ambil saya untuk nikah.

napa perempuan tu semua dapat. Dahla saya bagi duit Napa buat macamni. Benda saya paling marah perempuan lain ada dia. Apalagi kalau sampai duit saya kirim digunakan pada perempuan tu. Bolehnya buat beli barangan kawin perempuan lain. i

ngat saya apa? Saya sakit tau cari rm1 pada dia sebelum ni. Kwsp saya 14 k lebih ada pada dia. Ilestari isinar semua saya bagi sebab dia minta dia janji nak buat nikah dengan saya.

Kwsp saya 14k lebih ada pada dia. Perempuan yang dia nikah tu tak kerja. Pakai purdah tapi guna duit aku untuk belanja perempuantu nikah. Semulia yang apa dia perempuantu sampai saya dia bermain dengan duit duit saya diharini.

Dua dua orang manusia ni selamat ke hidup dia. Saya marah duit mengalir untuk perempuan lain. Dulu setiap Kali saya kirim saya banyak Kali pesan pada dia jangan pada perempuan. Napakah benda aku larang dia boleh buat juga.

Dia tak takut dengan mti ke buat pada aku macamni. Kau perempuan pordah aku marah tau duit duit aku buat biaya kau bagus esok kau rasa kuburlah pula perempuan. Moga kau mtilah esok harinya terus dengan anak kau sekali dalam perut Kau.

Tak tau aku sakit yang macam mana cari duit. bukan untuk kau perempuan. Kau boleh gembira update status diharini. tanpa kau kisah aku pun. Dahla kau ambil lelaki yang aku jaga, kau mau cakap tentang tutup aurat kau mahu selindung melalui cakap solatlah kepala otak dia sendiri.

Kau boleh gembira update status diharini. Tanpa kau kisah aku pun. Dahla kau ambil lelaki yang aku jaga. kau mau cakap tentang tutup aurat kau mahu selindung melalui cakap solatlah kepala otak dia sendiri.

Kau tak keja kau pakai duit lelaki tu bagi kau dari duit duit aku selamani aku tiada halal. mtilah kau. Kenapalah kau datang dalam dunia ni perempuan pordah. Kesian dengan saya. Saya tiada siapa pertahankan.

Hanya saja karma yang boleh tolongkan saya. semua saya cakap ni benar. jahatnya manusia pada saya. Buat beli gaun penganti. emas cincin dijari rantai lengan lagi. Moga esok dia belikan kain kapanla pula untuk kau perempuan untuk bungkus kau masuk dalam tanah.

Tula tempat selayaknya kau perempuan. Aku kau tahu kah rasa yang apa perempuan bila aku tengok kau tu dari duit aku tu semua. Aku keja separuh mti. Napa pula kau pada kau. sakit tau aku.

Perempuan tu baru lagi mula kenal dengan lelaki tu 24/4/21 Lepastu mereka nikah 19/5/21 vavi apalah yang perempuan purdah vavi tu sampai tak tahan betul dalam masa berapa minggu mahu buru nikah.

Aku ni dah lama yang tahan sakit aku pegi keja bukan untuk kau buat kawin vavi. Perempuan vavi Tutup muka. Saya perlukan doa doa dari semua manusia untuk keadilan kepada saya.

Mungkin dari doa netizen salah satu ada akan termakbulnya. Kesian dengan saya. Dia bagi pecahkan dara Lepastu dia kua bila dia tengok saya berdarah banyak. Saya mangsa keadaan pemandu lori kontena waktu tu.

Setelah dia pecahkan saya pengorbanan saya pada dia pada apa dia janji pada saya sebelum saya kirim dia duit. Dia balas macamni. KIFARAH tuhan tu dimana.

Dari hari dia pecahkan dara saya saya bawa sakit saya pegi keja untuk dia. Luka saya bawah dari dia buat belum sembuh lagi saya tahan pegi cari duit untuk dia ambil saya nikah rupanya dia nikah dengan orang lain.

Leave a Reply

Your email address will not be published.