Isu Keluarga

Ceritanya aku dan isteri pjj dan Aku ada seorang anak buah perempuan yang sangat rapat dan manja dengan aku dari dia kecik lagi

Salam min. Tolong hide profil ni walaupun fek acc. Aku tak nak sapa2 tau siapa aku. Tolong post luahan masalah yang aku tggung ni. Aku perlukan nasihat dan pandangan dari semua dalam page ni.

Selama ni aku baca macam2 masalah dalam KRT ni dan aku tau ada jugak lelaki yang pernah alami masalah macam aku ni. Aku dah kawin dan aku dan isteri pjj.

Isteri aku tinggal dengan family dia di negeri asal nya dan aku tinggal dan kerja di negeri kelahiran aku. Aku ada seorang anak buah perempuan yang paling rapat dan manja dengan aku dari dia kecik lagi.

Sekarang dah 19 umur dia. Anak buah aku ni baik, comel dan manja sangat dengan aku lebih daripada anak2 buah ppuan aku yang lain. Aku pun tak pernah ada apa2 perasaan atau niat tak baik kat anak buah aku ni.

Satu hari masa aku tinggal berdua dengan anak buah aku kat umah family tiba2 dia keluar dari bilik dia menangis dan terus pelok aku. Dia cakap dah lama dia tersiksa sebab pendam perasaan cinta dia kat aku.

Hari tu juga aku dan anak buah aku terlanjur. Aku lelaki pertama yang sentuh dia. Ni sekarang aku plak yang dah jatuh cinta kat dia. Aku sedar ini cinta terlarang dan aku kena jauhkan diri aku dari dia.

Aku pernah berbincang dengan anak buah aku pasal hubungan terlarang kami ni dan aku minta kami sama2 jauhkan diri masing2 dan tak terlanjur lagi tapi anak buah aku tak nak terima keputusan aku ni.

Dia cakap kalau aku putuskan hubungan terlarang kami ni dan aku tinggalkan dia, dia akan bun oh diri dan ceritakan pasal aku dan dia kat semua family dan isteri aku. Sekarang aku rasa macam nak gile pikir masalah ni.

Kalau hal ni terbongkar, aku pun tak tau macam mana nak hadapi semua ahli keluarga kami ni dengan isteri aku sekali. Aku mohon tolong la jangan kecam aku, bagi la cadangan dan nasihat yang membina. Aku tak nak berterusan macam ni..

Leave a Reply

Your email address will not be published.