Isu Keluarga

Biasanya lepas balik kerja saya akan singgah di kedai kopi minum dulu tapi dia ada masa pulak tanam pokok bunga

stri saya kedekut admin. Kalau mintak bersama kadang ditolak. Saya rasa stress. Selalu macam tu. Istri tak bekerja duduk rumah saja. Main fb, tengok tv magrib petang cerita mlayu,  malam cerita korea. Bila saya balik dari kerja tak pernah buatkan air.

Biasanya lepas balik kerja saya akan singgah di kedai kopi minum dulu tapi dia ada masa pulak tanam pokok bunga. Saya tak suruh itu semua. Cukuplah layan saya bila kat rumah tapi sebaliknya. Baring atas sofa goyang kaki je. kami dah kawen 20 thn. Anak dah 5.

Umurnya 40 an  muda sikit pada saya. Bila saya terguris tak pernah dia meminta maaf. Selalu saya mengalah. Kali ini saya nekad untuk berkahwin lagi satu untuk selesaikan perkara ini. Lepas ni kalau dia abaikan saya lantak dialah. mungkin dia kawen dulu terlalu muda 21.

tak pernah merasai kesusahan macam orang lain yg mencari calon suami sampai 30 lebih pun blm kawen. bila dah ada tak di hargai. Saya kadang dah bosan dengan egonya. Mungkin memang patut dia dimadukan..

Leave a Reply

Your email address will not be published.