Isu Keluarga

Dulu min susah senang bersama kenapa musim pendemik ni suami saya tak bekerja sampai saya sekali min kenak sindir

Assalamualaikum , mohon hide identiti saya iya min. Saya isteri ada anak 3 org min, saya dduk dengan family husband . First saya datang kat family husband dorang sangat baik min keperluan semua dibantu.

Saya bersyukur min sebab dorang baik dengan saya taula kan kita tidak ada orang tua perempuan sudah happy jugakla ada mertua yang sayang kat kita. Disini min saya nak luah sikit makin lama kelamaan min agak lain perangai dorang.

Dulu min susah senang bersama kenapa musim pendemik ni suami saya tak bekerja sampai saya sekali min kenak sindir. Saya tak tau nak buat apa lagi hati ni terasa sedih apalah salah saya sampai dilayan begini buat kerja dalam rumah memang saya bantu buat ini buat itu sebab saya sedar hanya menumpang.

berkali-kali sudah min saya disindir dia lebihkan anaknya yang bnyk duit berbanding suami saya min boleh dikatakan saya menangis tiap hari berdoa dengan Allah, anak saya min memang takla pernah di ambil kisah biar sakit pun tak dibantu jaga sebab saya dan suami tak berduit,

kenapa perlu ada duit baru disayang bagaikan rajah, barang keperluan anak min memang tidak dbantu min , sangat2 susah saya min besar dugaan yang Allah beri pada saya dan anak2 yang msih kecik, saya banyak sudah mohon bantuan bekalan makanan tapi tak ada lagi dapat ,

agak panjang lagi luahan hati saya min tapi Sampai sini sjakla. mohon doakan saya dan anak2 kuat hadapi masalah ini saya mohon jngn komen yang bukan2 bgi saya semangat yaa terima kasih . Jangan lupa hide identiti saya min. Last.

saya dan suami bkn tak nak menyewa kami betul2 susah hanya Allah yang tau kalau boleh dkatakan biar keluarga dalam rumah tuu makan minum pun kmi segan doakan saya semoga ada rezeki.

Leave a Reply

Your email address will not be published.