Isu Keluarga

Pernah  sekali dia minta tolong aku beli barang dalam shopee aku sanggup gunekan duit dalam tabung haji aku untuk belikan

assalamualaikum admin. aku cume nak luahkan masalah. sekarag ni aku kecewa sangat2 dengan laki aku min. amat berkire duit dengan isteri dan anak2. kalau boleh dalam rumah ni makan telor jer setahun.

ia takkan bagi duit tuk aku pergi pasar. skrg ni pun seme brg dlm rmh dah abis. ubat gigi, sabun pinggan pun abis. aku tgu jer dia beli tapi takde pun. Baju2 anak seme aku yang belikan.

Pernah  sekali dia minta tolong aku belikan barang dalam shopee aku sanggup gune duit dalam tabung haji aku untuk belikan. bile barang smpai, aku mintak la dia ganti balik. tu pun dia membebel tak puas ati.

aku ada beli sabun online. dah murah aku beli la banyak2 sebab anak2 aku kadang2 main sabun sampai abis sebekas dalam semgu jer. tu pun dia kate sape suruh aku beli. so dia tak nak bayar. anak2 aku ni  jarang sangat keluar rumah walaupun cuti sek. terperap dalam rmh.

nak bawa anak2 pergi taman pun susah sangat2. aku keje syif dia ofc hour. yang beruntung nye dia boleh jaga anak time aku keje jer. walaupun rumah jadi kelam kabut pun. nasi pun kalu aku keje, dia bagi anak2 makan kul 2 petamg baru la anak boleh makan.

tu pun dia goreng telur la. tak pernah dia jaga ati aku. tak pernah pun nak hargai aku. aku pernah dengar dia cakap dia bersama aku pun sebab anak2 bile aku mintak cerai dia tak nak lepas.

puas aku mintak. mak aku pun asyik suruh aku bertahan. tapi smpai bile? aku penat, penat sangat.

Leave a Reply

Your email address will not be published.