Isu Keluarga

Paling saya terkilan suami terpaksa buat macam tu sebab istri pertama dia telah mengugvt kalau kami berwhatsap dia akan bnvh kami dua2

ssalamualaikum warga krt admin thanks sudi post luahan saya. saya adalah istri kedua dan mmpunyai cahaya mata 3 lelaki, anak sulung saya berumur 5 tahun dan anak bungsu berumur 4 bulan…

Umur saya sekarang 25 tahun suami pula 48 tahun. Dan istri pertama suami umur 47 tahun mmpunyai seorang anak perampuan bujang dah.

Apa yang saya cuba luahkan skarang ni istri first memang tak boleh terimah saya da suruh suami ceraikan saya sebab dia tak nak hidup bermadu.

Sampai ipar2 madu saya tu hina saya maki saya dan suami sekali cakap suami saya munafik tak guna.

Suami saya memang baik walaupun isteri first dia suruh cerai dan tinggalkan kami tapi suami tak nak berdosa dengan saya dan anak2 dia sanggup bohong sunat demi kebaikan jaga hati isteri dia.

Dia kerja tapi dia singga tengok kami tengok anak2 sebab suami saya penyayang dengan anak dan dia sangat sayang saya juga dan bagitu juga sebaliknya dia sayang istri pertama dia..

Suami saya mmpunyai dua hp satu untuk berhubung dengan saya dan satu untuk berhubung dengan istri first dia.

Paling saya terkilan suami terpaksa buat macam tu sebab istri pertama dia telah ugvt kalau kami berwhatsap dia akan bnvh kami dua2..

Saya pun ikut je kata suami, demih menjaga hati is6teri first dia. Saya hanya mampu berdoa semoga madu saya tu akan sedar dengan menyuruh kami cerai dengan suami adalah dosa.

Sebab isteri first sholat tapi suka hamun saya. fikiran saya ni nak pisah dengan suami tapi suami tak nakĀ  tinggalkan saya dia ugvt saya pula kalau saya tinggalkan dia bawa anak2 saya sebab dia tak ada anak lelaki dengan isteri first.

Mohon pandapat lah warga krt adakah patut saya je minta cerai supaya isteri first dia dan ipar2 dia happy dan puas hati tengok kami bercerai?

Leave a Reply

Your email address will not be published.