Isu Keluarga

Ceritanye bermula pada tahun lepas kalau saya ada kenal seorang laki lain niat saya untuk tarik perhatian suami supaya dia nampak saya sedang kecewa dengan dia,

assalamualaikum min.. tolong hide kan acc saya. saya dan suami ada masalah skrg saya mohon bantu untuk sedikit nasihat, kekuatan atau pendapat buat saya.. maaf andai nya kisah saya menyakitkan hati pembaca.

Umur saya 28, umur suami 36, kami sudah 9tahun kawen dengan 3 zuriat.
Citernye tahun lepas saya ada kenal laki lain niat saya untuk tarik perhatian suami supaya dia nampak saya sedang kecewa dengan dia, laki saya ni kaki mesin, kaki ket0m, baran.

sikit pn takde niat nak kawen dengan laki tu.. tapi silap saya g4t4l nak ade laki lain sampai laki saya mengamok dia pvkvl saya dia cekek saya smpai cedera tubuh saya..

Dan tahun ni, saya dapat tahu laki saya ade prempuan lain, yang sedih nye saya baca chat curi2 masa laki saya tido, mereka plan untuk jumpa dan melakukan hubungan sebab orang ketiga tu janda..

dalAm masa yang sama saya memang ada laki lain yang baru bernama F yang lebih muda dari saya.. saya mesti lah kecewa bile baca chat mereka.. saya tak de pn niat smpai nak checkin ke nak kawen ke dengan si F tu.

tapi laki saya siap nak berAsmara bagai.. F tu dia cume tahu saya janda je die tak tahu saya isteri orang.. sebab saya ade niat nak mntak cerai sebelum saya kenal F lagi.

Saya rasa serabut dan kusut dengan laki saya yang kaki baran, kaki jvdi, kaki ketom dan skrg kaki prempuan pulak, dia suka pvkol saya dengan anak2 suke tengking smpai hati saya mti untuk dia tambahan pula dia ade prmpuan lain,

Org ketiga mmg jahat kan, sebab janda tu mcm hapy gilerr n bahagiaaa giler bile laki saya lbh kan dia berbanding saya.. F ni saya macam jadi kan peneman untuk ok kan hati saya dr benci kqn laki saya.

Tapi makin laki saya melampau. Saya nmpk F makin baik. F cakap dia tak nak saya tnggalkn dia. dia merayu sebab dia sayagkan saya. walaupn byk kali saya mint putus.

Saya nmpak effort F.. tapi saya tak fikir untuk kawen lagi saya cume fikir untuk besar kan anak2 je.. tapi F sayag kan anak2 saya sgt.. jauh beza dengan janda tu. Saya mintak cerai sebab laki saya banyak hal sangat yang dia buat..

tapi bile mengadu ke mertua pasal anak mereka, mertua saya kata “buat tak tau je, kena sabar sebagai prempuan” dan mereka percaya yang anak mereka saja2 buat dan tak de niat apa2..

tapi saya yang baca chat mereka dari A to Z.. ofkos saya yang terasa smpai hati saya mti untuk laki saya tapi F pula yang sibuk ambik tahu pasal saya dengan anak2 sedangkn die taktau saya isteri org.

smpai setiap bulan dia sengaja bg belanja buat kami.. saya tak tahu lahhh ape nak buat sekarang.. laki saya tak nak lepas saya.. F pulak sayang kan saya gile2, janda tu pulak tak blh hidp tanpa laki saya..

apa eh kepetusansaya kena buat sebenarnye.. tolong nasihat baik2 bukan hinaan.. saya dlm delima. Nak tahan engan suami tapi suami dayus.

Nak tahan dengan laki simpanan rasa takut dia tak blh jaga saya pulak.. tapi rasa nak besarkn anak2 je tanpa tekanan mental dr laki.. hmm.. ksusut nye..

Leave a Reply

Your email address will not be published.