Isu Keluarga

Dahulu sebelum kahwen die mintak aku jangan curang tapi selepas 4  tahun berkahwen die pula yang mugkir janji

pertama sekali aku suka baca krt tapi tak tau pula perkara ini jadi dekat diri aku..
aku tahu aku isteri yang tidak sempurna, aku banyak kelemahan aku akui kelemahan aku tak pandai masak, tapi aku rajin masak.

Mungkin selera kami berbeza itu la nak dijadikan cerita, aku cuba melengkapi belajar masak, belajar buat kuih. mungkin tak cukup lagi kepakaran yang aku belajar.

Dahulu sebelum kahwen die mintak aku jangan curang tapi lepas 4  tahun kahwen die pula yang mugkir janji. Kenapa perempuan kena setia tapi bukan lelaki? bila kantoi die cakap perempuan tu suka die.

Maknanya die pun suka perempuan tu sebab tu die layan. siap call tengah-tengah malam. 2 3 pagi baru tidur putik2 cinta baru mekar. cara die senang je. Die bukak neflik untuk aku layan kdrama die melayan perempuan lain.

serius aku susah nak tengok cerita ingat die on nak tengok sama2. Die masuk bilik dulu. Aku semestinya la akan layan cerita tu sampai habis lagi klau ber episod. emang 2 3 cerita layan.

sepandai-pandai tupai melompat akhirnya kantoi. Sebab pelik tak pernah kunci pintu ape lagi sergah la. Kan mendapat bergayut. apa nak buat dengan laki macam ni. bagi pendapat jangan kecam.?

p/s aku da whspp pompuan tu tapi aku kenalkan diri aku adik laki aku. Memang die minat laki aku, die mitak no dengan kawan laki aku. sebab aku bukan seorg yang suka serang orang. Mungkin luahan ni meringan kan kepala otak yang sehari tak tidur. hide identiti sy tq.

Leave a Reply

Your email address will not be published.