Isu Keluarga

Paling hancur hati saya saat berpantang suami humban saya guna box plastik yang berisi barangan anak,

Assalammualaikum. tolong hide profile saya yea. saya nak mengadu saya baru habis bersalin anak sulung saya harini hari ke 34 saya berpantang. Dulu suami saya seorang yang penyayang dan perihatin dengan saya.

Tapi suami saya beruba sikap sejak saya mengandungkan anak saya 6 bulan dalam kandungan suami saya suka angkat tangan berkata kasar dan banding bandingkan saya dengan ex gf dia.

Yang paling sedih bila suami t4mpar saya ketika saya berpantang d hari ke 14 suami t4mpar saya berkali kali kerana saya tegur dia tentang sikap dia. Saya minta cerai dengan suami tapi dia berkeras dan ungkit segala galanya dia kata saya tak mampu nak hidup pun kalau dia ceraikan saya.

Paling hancur hati saya saat berpantang suami humban saya guna box plastik yang berisi barangan anak, setiap hari ada sahaja kekasaran yang suami buat dengan saya,

Kalau saja ada pilihan saya nak lari saya nak menjauh tapi saya tiada kemampuan dari pada segi kewangan dan family semua jauh,hari makin hari suami semakin berkasar dan keras dengan saya saya taktau apa saya buat.

saya sedih suami saya sudah beruba sikap perkahwinan kami baru nak masuk 3tahun. siang malam saya doa agar suami saya beruba dan berlembut dengan saya lagi macam dulu.

Saya sayang keluarga saya tapi saya tidak tahan dengan sikap suami yang baran. Saya just nak meluah min saya sedih sgt sgt. Thnks

Leave a Reply

Your email address will not be published.