Isu Keluarga

Ceritanya saya dan suami dapat duit i sinar jadi saya nak beli barang kemas untuk buat kenangan pastu suami cakap saya tidak layak nak pakai barang kemas

salam. Ceritanya saya dan suami dapat duit i sinar jadi saya nak beli barang kemas untuk buat kenangan pastu suami cakap saya tidak layak nak pakai barang kemas. suami saya macam tak suka saya pakai barang kemas sedangkn tu duit saya.

Die suh simpan untuk besarkan bisnes. Duit i- sinar yang die pulak awal2 die dah shoping beli barang2 die dan sedekahkn pada adik beradik die yang lulus jugk i-sinar sedangkan 1sen pn die tak bagi kat saya, die cuma bayar hutang yang die pinjam dengan saya.

saya terasa sgt bila saya minta duit nak beli susu pampers dan brg mknn anak2 die punye bebel kt saya. Saya cakap tak apelah biar saya yang beli brg anak2 duit awk boleh sedekah kt orang. Saya tahu die sentap bila saya cakap macam tu.

Die memang kedekut dengan saya dan anak2 slma 15thn ni. Tapi dengan orang die tak kedekut suka belanja orang mkn kalau dgr kwn2 dlm kesusahan memang die akn tolong. Die tak suka saya pakai barang kemas sdgkn bila kesusahan brg kms tu lh yang selalu mmbntu die.

saya suka main kvtu emas nak harapkn die belikn memang tak lah. Dari sebelum saya kawen dengan die saya memang suka kumpul emas tapi smua tu abis dah die jual. Saya ni sebagai isteri tak sanggup pulak tengok kalau die dlm kesusahan.

Tak ade pulak die mintak tolong adik brdik die atau kawan2 die. Kalau die mintak tolong pun sorng tak dapat nak tolong. Tolong bg kata2 semangat kt saya untuk hadapi suami yang kedekut macam ni.

malam ni suami tak nak tidur dengan saya sebab die tak bg duit i-sinar kt saya. Bukan saya taknak tidur dengan die tapi die sendri yang terasa.

Tapi kitaorang ok je tak gaduh pun, pagi dan petang selalu bawak saya makan kat luar. Saya cuma taknak masuk nraka sebab  selalu terasa hati dengan suami. takut jp lg ada yang terus bg tiket ke nraka

Leave a Reply

Your email address will not be published.