Isu Keluarga

Masalahnya nafkah saya dia tak pernah bagi kad bank saya pulak dia pegang bila dia takde duit duit simpanan dalam bank saya lah dia ambik

assalamualaikum admin tolong hide nama saya ye, terima kasih. nak tanya pendapat semua, klau suami jenis lebih kan adik beradik and mak dia sedangkan bini dan anak makan untuk hidup je tak bermewah beli baju pun tak pakai yang orang bagi je.

Saya bukan dengki tapi rasa macam tak adil dan sangat kecik hati bila suami ada duit dapat gaji terus dia call mak dia banking duit tiga empat ratus tu belum lagi abang dia nak pinjam duit ke apa.

sedangkan saya si isteri nak beli baju ke tudung ke tunjuk gambar tanya cantik tak, suami cakap cantik bila saya cakap nak beli dia cakap nanti nanti lah. banyak kali benda terjadi bila saya tunjuk gambar tudung apa apa saya nak beli dia cakap semua benda nak sedangkan satu pun barang yang saya nak tak beli.

Masalahnya itu belum bab nafkah duit poket saya langsung tak pernah dapat sepanjang kami kawin, malah kad bank saya pulak dia pegang bila dia takde duit duit simpanan dalam bank saya lah dia ambik,

sebelum ni saya dapat kumpul duit sbb buat jual online tapi lepas asyik suami guna duit saya, saya jadi kecewa dan sekarang saya takde langsung pendapatan.

Leave a Reply

Your email address will not be published.