Isu Keluarga

Punca segalanya adelah masa saya pergi kursus suami memfitnah kalau saya berhubungan dengan lelaki

Assalamualaikum. Mohon hide fb saya..tq min. saya dah 8 tahun brkahwin dan dikurnia 3 cahaya mata. Sejak2 nie kami kerap bertekak mulut smpai btegang leher.

Kata2 suami sangat bisa sampai kadang2 kata dia sangat kesan, mnghina dan suka mngaibkan. hati saya sangat tak boleh terima.

Punca segalanya adelah masa saya ade pergi kursus 3 bulan suami memfitnah kalau saya ade hubungan dengan lelaki sampai kata saya terlanjur la ape la. Ade skand4l la. Allah.

Sedihnya rase bila suami mnuduh macam tu. Hakikatnya tidak. saya masih waras fikirkan rumahtangga dan anak2 dan saya masih setia lagi.

Untuk pengetahuan. Dia pernah curang dgn saya sebelum nie hmpir 3 kali tapi saya ttap memaafkan dan mnerima walaupun hati dah makin tawar..

sekarang kadang2 kelakuan suami sangat meragukan dari segi prcakapan, perbuatan  contohnya pernah mngugut saya nak tìk4m saya, buat2 contoh tmbùk dan t4mpar saya kalau saya bnyak mnjawab dgn kata2 dia..

macam seolah ade amik brg trlarang tapi takda bukti. Ade jgak yang crita kat saya tapi tak tau mcm mane nak cari bukti yang kuat mngatakan dia ade ambil yang trlarang.

sejak2 nie jugak dia dah culas bg duit perbelanjaan smpaikan saya yang kena fikir mane nak cari duit untuk tmpung.. anak yang sulung hampir terkesan dgn prgaduhan kami smpaikan anak dah hilang hormat.

Masalah ini hanya family saya yang tahu sbab kami duduk berdekatan. Saya tak mngadu tapi suami yang tnjukkan sikap2 yang buatkan family saya tak selesa dgn klakuan dia.

Ape perlu saya buat? perlu ke saya luahkan pada family suami dan saya juga dah buat permohonan cerai tanpa pengetahuan suami. mtak bg pandangan. Mohon jgn kecam sbab saya sangat2 down skrg nie. maaf kalau ayat brterabur

Leave a Reply

Your email address will not be published.