Isu Keluarga

Masalahnya bila saya suruh dia beli produk ka apa dia marah saya cakap saya  langsung tidak boleh terima dia seadanya. bukan tak terima min

Hai assalam min. Tolong post ye saya cuma nak luah dan mintak pendapat dari warga krt. Kisah nya begini, saya dah berkahwin selama 2 tahun dan isteri baru bersalin tahun lepas.

Sejak dua menjak ni kenapa ye isteri saya punya yang bawah tu bau bawang campur ikan masin. saya kasi je duit kat dia tiap bulan rm700 kadang tak smpai sebulan saya dh topap lain.

barang dapur asing . 700 tu memang khas ja untuk dia. Nak cakap jaga anak penat hmm malam saya blik keja saya jaga kan . masak pun tapau je tiap hari dia cuma sapu ii je rumah. dulu masa mula ii kawen takda pun bau mcm tu.

Masalahnya bila saya suruh dia beli produk ka apa dia marah saya cakap saya  langsung tidak boleh terima dia seadanya. bukan tak terima min . aku ni balik keja kadang nk jugak manja ii tapi bila bau macam tu potong terus mood aku . warga krt boleh bagi cadangan tak nk buat mcm mana. tolong aku min

Leave a Reply

Your email address will not be published.