Isu Keluarga

Baru2 ni saya mengandung lagi sampailah kandungan saya dah hampir dua bulan  malangnya suami bawak saya ke klink swsta dn mintak doktor gvgvrkan kandungan itu

Salam. Saya nak mntak pandngan dan
Nasihat saya rsa trtekan sgt dengan msalah yg mnimpa saya ni. saya wife kedua dn mmpunyai seoran anak’ perkahwinan saya tak  la bahgia sangat tapi saya diam ja saya pendam ja prasaan ni sebab saya sedar diri’ yang saya nak kongsi.

Sekarag pasal anak saya suami selalu bawa anak saya balik rumah isteri sebelah sana’ dah berkali saya bagitau saya cuma ada anak ja untuk hilangkan rasa sunyi dsini’.

Baru2 ni saya mengandung lagi sampailah kandungan saya dah hampir dua bulan  malangnya suami bawak saya ke klink swsta dn mintak doktor gvgvrkan kandungan itu.

Saya akur dan sedih sangat sebab Saya sempat la tgok jantung anak saya’ ya allah. Time tu hancur hati saya ni hnya allah ja tahu’ kami selalu ja bergduh ada sekli tu dia suruh saya pegi mahkmah selsaikan msalah kami ni dan katanya biar mhkmah tentukn anak jatuh pda siapa’

saya hari2 fkir dan hilang selera makan’ menangis tu dah jadi rutin saya seharian. Apa saya hrus buat ya, saya nak berpisah dalam masa yang sama saya takut kehilngan hak pnjagaan anak’

ingt lgi time saya mengandungkn zuriat dia dulu pun dia maki2 saya tapi bila lahir ja anak ni dh jdi rapat sangat2 dengan dia. Dia umpan anak macam2 benda. Tolong la saya terlalu buntu sangat sekarang takut saya hilang pertimbangan

Leave a Reply

Your email address will not be published.