Isu Keluarga

Ceritanya mase saya berpantang anak pertama dulu suami pernah kantoi curang sampaikan dia terlanjur tapi saya maafkan dia

Salam min. Hidekan profil saya yer. Maaf, posting saya bukan untuk mintak dikecam. Cuma nak meluahkan kot2 ade isteri kt luar sane yang senasib dengan saya. Saya dah brumah tangga baru nak msuk 3 tahun, sekarang tengah mngdung anak kedua. Saya sekarang 25 tahun, suami 29 tahun.

Ceritanya mase saya berpantang anak pertama dulu suami pernah kantoi curang sampaikan dia terlanjur tapi saya maafkan dia lagi sebab fikirkan rumahtangga yang bru nak dibina, saya bagi dia peluang. Masalah sekarang nie, dia jdi macam tak berminat nak bersama dengan saya dh.

Saya selalu tanye knape, dia jawab tak ade pape. Kadang2, saya rase terhina, down pun ade. Sebab malam2 saya tunggu dia, sggup tak tido awal takut kalau2 dia nak bersama, tapi last2 hampeh, dia lbih suke layan video tak senonoh.

Saya jadi tak fham knape buat macam tu, sedangkan isteri ade depan mata. saya selalu usik dia bile dia g keje, saya ws yang sweet2, saje nak pancing dia nak tgk reaksi dia. Tapi saya juga yang sakit hati. Bukan tak prnah mintak, saya juga yang rase malu nanti sebab ditolak mentah2.

Malam2 nak tido, saya sntiasa brsiap wangi2, tak prnah tido dlm keadaan tak mandi. Tapi tu lah, hanya Allah saja yang thu macam mane perasaan saya nie, malu semalu2nye.

Rase rendah diri teramat sgt. Dia jadi macam tu lepas dia kantoi curang dulu. Kadang 4 bulan sekali bru dia sntuh saya, tu pun lpas saya mintak2. Saya rase down sekarang nie.

Leave a Reply

Your email address will not be published.