Isu Keluarga

Macam ni min kat tempat kerja suami saya ada 4 org pekerja termasuk bos dia tapi sekarang bos dia tak masuk kerja

salam min. Tolong siarakan luahan saya ye.
Macam ni min kat tempat kerja suami saya ada 4 org pekerja termasuk bos dia tapi sekarang bos dia tak masuk kerja dh dekat sebulan atas faktor sakit, dan salah seorg pekerja lagi dah brhenti sebab dah dapat kerja gov,

jadi tinggallah suami saya dengan kerani je kt tmpt kerja tu, kerani tu dah wife orang tapi tulah saya punya fikiran ni asyik kena hasut syait4an  je sejak2 suami saya hanya berdua je dengan kerani tu, memanglah suami saya duk kat luar,

kerani tu duk dalam ofis kalau set4n mnghasut benda yang mustahil pun jadi tak mustahil kan, nak2 ni akhir zaman, macam2 benda tak masuk dek akal boleh brlaku sekarang ni.

Walaupun suami saya selalu vc masa dia tempat kerja tapi set4n ni memang set4n la asayaik suruh saya fikir bukan2. nak tanyalah, kalau awak2 sedang baca luahan saya ni macam mana awak rasa kalau di tempat saya?

ke saya ni overthinaking negetif, kalau tanya soal percaya. Saya memang tak prcaya 100% kat suami, biasalah lelaki kan, alim warak macam mana pun dia tetap lelaki. Faham kan? nak dengar pendapat please. kalau nak kecam pun, kecam la saya baca spintas llu je ok. tq semua

salam min. Tolong siarakan luahan saya ye.
Macam ni min kat tempat kerja suami saya ada 4 org pekerja termasuk bos dia tapi sekarang bos dia tak masuk kerja dh dekat sebulan atas faktor sakit, dan salah seorg pekerja lagi dah brhenti sebab dah dapat kerja gov,

jadi tinggallah suami saya dengan kerani je kt tmpt kerja tu, kerani tu dah wife orang tapi tulah saya punya fikiran ni asyik kena hasut syait4an  je sejak2 suami saya hanya berdua je dengan kerani tu, memanglah suami saya duk kat luar,

kerani tu duk dalam ofis kalau set4n mnghasut benda yang mustahil pun jadi tak mustahil kan, nak2 ni akhir zaman, macam2 benda tak masuk dek akal boleh brlaku sekarang ni.

Walaupun suami saya selalu vc masa dia tempat kerja tapi set4n ni memang set4n la asayaik suruh saya fikir bukan2. nak tanyalah, kalau awak2 sedang baca luahan saya ni macam mana awak rasa kalau di tempat saya?

ke saya ni overthinaking negetif, kalau tanya soal percaya. Saya memang tak prcaya 100% kat suami, biasalah lelaki kan, alim warak macam mana pun dia tetap lelaki. Faham kan? nak dengar pendapat please. kalau nak kecam pun, kecam la saya baca spintas llu je ok. tq semua

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.