Isu Keluarga

Yang paling aku geram kereta suami yang dulu guna honda HRV bini dia pegi tukar kepada kereta viva ja.

Min,mohon hide pf aku..aku hanya nk luah sikit dan mohon wkrtf bagi pendapat

Cerita nya,aku hampir 8 bulan kahwin dengan suami orang, kami kahwin atas persetujuan bini pertama suami aku, kahwin pada bulan 3 tahun ni.

 

yang sedih dan tk puas hti nya aku dekat madu aku ,masa aku dan suami pegi honeymoon kt langkawi aku dah booking bilik hotel rm4500 untuk 3 malam tiba2 madu aku block kad kredit suami aku. Malu masa nak chek in kad kredit suami kena block.

 

Terpaksa cancel bilik tu. tukar bilik yg harga rm600 untuk 3 malam. tapi suami tak nak call bini dia untuk tanya. 4 hari duk langkawi spoil mood aku, dengan cash kurang. lepas tu tak habis kat situ ja,balik ja kt rumah.

 

kami tinggal kt rumah taman yg sebelum ni madu aku buat homestay rumah tu, barang2 lengkap semua, balik2 ja dari langkawi rumah tu jadi kosong hanya tingal tv dan peti sejuk ja, dan 1 tilam tanpa katil.

 

yg perabot lain madu aku angkut letak rumah dia. yg dah macam2 ada tu. Dah angkut semua barang lepas tu bagitau kami kena bayar sewa rumah tu rm250 bayar kt bini dia, suami mula bayar juga, walaupun aku halang. Apa rasa?

 

Yang paling aku geram kereta suami yang dulu guna honda HRV bini dia pegi tukar kepada kereta viva ja. madu aku ada dah 2 biji kereta besar,xhonda ni pn dia nak jugak. malu wey nak balik rumah mak aku.

 

satu persatu madu aku buat nak bagi kami berpisah, ya pun dia tak pernah cara kasar tapi cara ni dia bagi aku rasa hidup aku dengan suami aku sensara. sebelum kahwin aku yakin,aku boleh bagi kebahgiaan kt suami aku,layanan atas katil sebaik2 nya.

 

bila dh itu ini takda lepas kahwin ni, jadi meluat lak. Suami aku janji nak bagi aku kesenangan, rupa nya dia pun tak kaya. yang kaya madu aku, suami aku kerja dengan bini dia.

 

xbaru aku tau. bukan nya suami aku bos. nak brpisah malu dengan adik bradik aku, dengan mngandung lagi ni. di luah m4ti mak di telan mtii ayah.

 

 

Min,mohon hide pf aku..aku hanya nk luah sikit dan mohon wkrtf bagi pendapat

Cerita nya,aku hampir 8 bulan kahwin dengan suami orang, kami kahwin atas persetujuan bini pertama suami aku, kahwin pada bulan 3 tahun ni.

 

yang sedih dan tk puas hti nya aku dekat madu aku ,masa aku dan suami pegi honeymoon kt langkawi aku dah booking bilik hotel rm4500 untuk 3 malam tiba2 madu aku block kad kredit suami aku. Malu masa nak chek in kad kredit suami kena block.

 

Terpaksa cancel bilik tu. tukar bilik yg harga rm600 untuk 3 malam. tapi suami tak nak call bini dia untuk tanya. 4 hari duk langkawi spoil mood aku, dengan cash kurang. lepas tu tak habis kat situ ja,balik ja kt rumah.

 

kami tinggal kt rumah taman yg sebelum ni madu aku buat homestay rumah tu, barang2 lengkap semua, balik2 ja dari langkawi rumah tu jadi kosong hanya tingal tv dan peti sejuk ja, dan 1 tilam tanpa katil.

 

yg perabot lain madu aku angkut letak rumah dia. yg dah macam2 ada tu. Dah angkut semua barang lepas tu bagitau kami kena bayar sewa rumah tu rm250 bayar kt bini dia, suami mula bayar juga, walaupun aku halang. Apa rasa?

 

Yang paling aku geram kereta suami yang dulu guna honda HRV bini dia pegi tukar kepada kereta viva ja. madu aku ada dah 2 biji kereta besar,xhonda ni pn dia nak jugak. malu wey nak balik rumah mak aku.

 

satu persatu madu aku buat nak bagi kami berpisah, ya pun dia tak pernah cara kasar tapi cara ni dia bagi aku rasa hidup aku dengan suami aku sensara. sebelum kahwin aku yakin,aku boleh bagi kebahgiaan kt suami aku,layanan atas katil sebaik2 nya.

 

bila dh itu ini takda lepas kahwin ni, jadi meluat lak. Suami aku janji nak bagi aku kesenangan, rupa nya dia pun tak kaya. yang kaya madu aku, suami aku kerja dengan bini dia.

 

xbaru aku tau. bukan nya suami aku bos. nak brpisah malu dengan adik bradik aku, dengan mngandung lagi ni. di luah m4ti mak di telan mati ayah.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.