Isu Keluarga

Ceritanya berberapa tahun dulu ayahku hampir memp€rkos4 isteriku bukan itu sahaja malah kakak dan adikku berusaha untuk pisahkan aku dengan isteriku

aku ada trbaca tentang luahan seorang anak yang disisihkan oleh mak ayah dalam pages ni, aku nak share kisah aku, aku lelaki dah berumahtngga hampir 8 tahun dan dikurniakan 2 cahaya mata, aku faham apa yang dia rasa,

tapi aku tidak laa berdendam dengan kluarga ku cuma tak sanggup nak tengok wajah2 mereka kerana setiap kali itu aku rasa sakit sangat diatas perbuatan mereka pada rumahtngga aku.

Ceritanya berrapa tahun dulu ayahku hampir memp€rkos4 isteriku bukan itu saja malah dengan kakak dan adk2 ku berusaha untuk pisahkan aku dengan isteriku bermacam fitnah dilemparkan ke atas isteriku demi menutup kesalahan ayahku.

Sampai ke hari ni aku masih terfikir snggup ayah ku melakukan isteri ku sebegitu rupa tidakkah difikirannya memikirkan diriku ni suami kpda insan dia aniaya itu,

bertahun2 lama nya aku tdak pulang ke rumah ayah ku kerana aku takblh trima apa yang dia lakukan ke atas diriku dan rumahtnggaku, istriku seorang yang baik dan aku amat mnyayangi rumahtngga kami dan anak2ku aku rasa amat bersalah kerana tidak melindungi istriku dengan baik,

berat kaki ku untuk melangkah ke rumah ayah ku seperti dahulu kerana jauh disudut htiku sukar untuk ku lupakan apa yang dia perlakukan akan ttpi istriku selalu menasihatiku untuk berbkti kpda orang tuaku mskipun istriku sdri tidak mau plng lg kesana,

hanya aku yang rasa dan berper4ng dengan prasaan sndri diatas semua yang berlaku, tapi aku memilih untuk diam dan sabar, aku jrg pulang ke rumah ayah ku, berdosa kah aku? aku mangsa keadaan, kalau korang kat tempat aku,

korang akan rsa macam mane aku rsa, kalau ayah ku tidak melakukn kejahatan itu mungkin sekarang kami bersatu dan bahagia seperti dulu2

Sekarang ni 360′ suasana kkeluargaan kami berubah tidak seperti dulu ttpi allah mngurniakan ku seorang istri yang  mnjga ku dengan baik dan anak2 ku yang comel, aku bahagia dengan rumahtngga ku

semoga allah sentiasa mnjaga rumahtnggaku dan merahmati istriku dunia dan akhirat kerna dia tdk pernh mngluh dengan ksusahan ku.

aku ada trbaca tentang luahan seorang anak yang disisihkan oleh mak ayah dalam pages ni, aku nak share kisah aku, aku lelaki dah berumahtngga hampir 8 tahun dan dikurniakan 2 cahaya mata, aku faham apa yang dia rasa,

tapi aku tidak laa berdendam dengan kluarga ku cuma tak sanggup nak tengok wajah2 mereka kerana setiap kali itu aku rasa sakit sangat diatas perbuatan mereka pada rumahtngga aku.

Ceritanya berrapa tahun dulu ayahku hampir memp€rkos4 isteriku bukan itu saja malah dengan kakak dan adk2 ku berusaha untuk pisahkan aku dengan isteriku bermacam fitnah dilemparkan ke atas isteriku demi menutup kesalahan ayahku.

Sampai ke hari ni aku masih terfikir snggup ayah ku melakukan isteri ku sebegitu rupa tidakkah difikirannya memikirkan diriku ni suami kpda insan dia aniaya itu,

bertahun2 lama nya aku tdak pulang ke rumah ayah ku kerana aku takblh trima apa yang dia lakukan ke atas diriku dan rumahtnggaku, istriku seorang yang baik dan aku amat mnyayangi rumahtngga kami dan anak2ku aku rasa amat bersalah kerana tidak melindungi istriku dengan baik,

berat kaki ku untuk melangkah ke rumah ayah ku seperti dahulu kerana jauh disudut htiku sukar untuk ku lupakan apa yang dia perlakukan akan ttpi istriku selalu menasihatiku untuk berbkti kpda orang tuaku mskipun istriku sdri tidak mau plng lg kesana,

hanya aku yang rasa dan berper4ng dengan prasaan sndri diatas semua yang berlaku, tapi aku memilih untuk diam dan sabar, aku jrg pulang ke rumah ayah ku, berdosa kah aku? aku mangsa keadaan, kalau korang kat tempat aku,

korang akan rsa macam mane aku rsa, kalau ayah ku tidak melakukn kejahatan itu mungkin sekarang kami bersatu dan bahagia seperti dulu2

Sekarang ni 360′ suasana kkeluargaan kami berubah tidak seperti dulu ttpi allah mngurniakan ku seorang istri yang  mnjga ku dengan baik dan anak2 ku yang comel, aku bahagia dengan rumahtngga ku

semoga allah sentiasa mnjaga rumahtnggaku dan merahmati istriku dunia dan akhirat kerna dia tdk pernh mngluh dengan ksusahan ku.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.