Isu Keluarga

Pernah sekali mak ayah datang umah kami Bini aku tunjuk muka terus masuk bilik hempas pintu bilik kuat2

Salam min n semua. Macam ni ceritanya. Isteri aku asyik ugvt aku min. Asyik minta cerai lepastu asyik tqnya dia dengnan mak aku mana lagi penting.

Dia asyik cakap mak aku tak suka dia, benci dia, bini aku ni keras kepala tau nak beragin je. Langsng tak bleh tegur nak melawan je. Lepastu bleh lak bagi aku pilihan. Suruh pilih isteri atau mak.

Aku cakap lah. Syurga aku pada mak aku. jangan wat aku hilang syurga. Dan aku tak pernah dengar lagi bekas ibu. Yang aku peernah dengar bekas isteri atau bekas suami.

Isteri aku dengar aku cakap macamtu macam kane r4suk bini aku tu min. Dia maki aku macam2. Lepstu dia lepas geram kat anak aku yang umur 3 bulan lebih tu.

bila cakap nak blik jenguk mak aku dagu dia bleh cecah lantai wat muka tak suka. Kalau balik rumah kluarga dia sampai nak berminggu2.

Lepastu suke jtuhkn maruah aku dpan family dia. kalau blik umah mak ayah aku dia trik muka spnjang kt sna. Makan nak kene pnggil. Memerap dalam bilik.

Nak cakap nak bgaul dengan adik2 aku n kakk aku pun dia tak nak. Aku tau kluarga aku makan hati dengan sikap bini aku ni min.

Pernah sekali mak ayah aku datang umah kami Bini aku tunjuk muka terus suk bilik siap hempas pintu bilik kuat2. Petang tu jugak mak ayah aku cakp nak blik kampung dengan alsan ubat lupa nak bawak tertinggal.

Padahal aku nampak bekas ubat tu.. apa nasib aku dapat bini kepala angin lngsung tak bleh tegur. Dah cakap cara elok dengan bini aku ni min.

Dah habis baik aku cakap. Kalau dia mntak cerai lagi lpasni ku bgi talak 3 min. Dia selalu sangat nak aku wat pilihan. Aku akn wat pilihan..

Salam min n semua. Macam ni ceritanya. Isteri aku asyik ugvt aku min. Asyik minta cerai lepastu asyik tqnya dia dengnan mak aku mana lagi penting.

Dia asyik cakap mak aku tak suka dia, benci dia, bini aku ni keras kepala tau nak beragin je. Langsng tak bleh tegur nak melawan je. Lepastu bleh lak bagi aku pilihan. Suruh pilih isteri atau mak.

Aku cakap lah. Syurga aku pada mak aku. jangan wat aku hilang syurga. Dan aku tak pernah dengar lagi bekas ibu. Yang aku peernah dengar bekas isteri atau bekas suami.

Isteri aku dengar aku cakap macamtu macam kane r4suk bini aku tu min. Dia maki aku macam2. Lepstu dia lepas geram kat anak aku yang umur 3 bulan lebih tu.

bila cakap nak blik jenguk mak aku dagu dia bleh cecah lantai wat muka tak suka. Kalau balik rumah kluarga dia sampai nak berminggu2.

Lepastu suke jtuhkn maruah aku dpan family dia. kalau blik umah mak ayah aku dia trik muka spnjang kt sna. Makan nak kene pnggil. Memerap dalam bilik.

Nak cakap nak bgaul dengan adik2 aku n kakk aku pun dia tak nak. Aku tau kluarga aku makan hati dengan sikap bini aku ni min.

Pernah sekali mak ayah aku datang umah kami Bini aku tunjuk muka terus suk bilik siap hempas pintu bilik kuat2. Petang tu jugak mak ayah aku cakp nak blik kampung dengan alsan ubat lupa nak bawak tertinggal.

Padahal aku nampak bekas ubat tu.. apa nasib aku dapat bini kepala angin lngsung tak bleh tegur. Dah cakap cara elok dengan bini aku ni min.

Dah habis baik aku cakap. Kalau dia mntak cerai lagi lpasni ku bgi talak 3 min. Dia selalu sangat nak aku wat pilihan. Aku akn wat pilihan..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.