Isu Keluarga

Masalahnya sekarang adalah suami tarik tangan maid saya nak cabol dia nasib baik sahaja maid saya nie baik

Saya dekat sini ingin meluahkan perangai suami, saya percaya dia sangat tapi dia macam buat saya macam orang bòdò, saya ada maid, maid nie balek setiap hari, suami saya pula kaki minom.

Dia nie selalu minum gaduh ngan saya tapi kali nie dia minum datang rumah time tu maid ngan mak mertua jea ade kat rumah, Masalahnya sekarang adalah suami tarik tangan maid saya nak cabol dia nasib baik sahaja maid saya nie baik.

Maid  pvkul suami saya dan lari, selepas tu mak mertua bagi tahu perkara tersebut, patah hati saya, rasa macam nak m4ti pun ada, dulu dia ade maid kat kedai, ingat kan maid kat kedai tu tok tolong dia jea,

selepas tu baru tahu suami saya yang hantar balek maid tu, saya da tak boleh tahan, dah maki hamun dia sampai nak cerai, tapi family semua bersatu kan balek, sekarang ade satu maid dekat kedai dia perempuan juga,

saya da bagi tahu saya tak nak perempuan kerja ngan dia, saya tak percaya laki saya nie, walhal dia da berkata dah insaf,  allah memang kesihan sama saya sebab itu setiap kali suami saya buat perkara yang tak

senonoh mesti allah tunjukkan pada saya, sekarang saya langsung tak percaya dengan dia,xsaya da minta cerai tapi dia kata tak nak bagi nafkah.

Saya dekat sini ingin meluahkan perangai suami, saya percaya dia sangat tapi dia macam buat saya macam orang bòdò, saya ada maid, maid nie balek setiap hari, suami saya pula kaki minom.

Dia nie selalu minum gaduh ngan saya tapi kali nie dia minum datang rumah time tu maid ngan mak mertua jea ade kat rumah, Masalahnya sekarang adalah suami tarik tangan maid saya nak cabol dia nasib baik sahaja maid saya nie baik.

Maid  pvkul suami saya dan lari, selepas tu mak mertua bagi tahu perkara tersebut, patah hati saya, rasa macam nak m4ti pun ada, dulu dia ade maid kat kedai, ingat kan maid kat kedai tu tok tolong dia jea,

selepas tu baru tahu suami saya yang hantar balek maid tu, saya da tak boleh tahan, dah maki hamun dia sampai nak cerai, tapi family semua bersatu kan balek, sekarang ade satu maid dekat kedai dia perempuan juga,

saya da bagi tahu saya tak nak perempuan kerja ngan dia, saya tak percaya laki saya nie, walhal dia da berkata dah insaf,  allah memang kesihan sama saya sebab itu setiap kali suami saya buat perkara yang tak

senonoh mesti allah tunjukkan pada saya, sekarang saya langsung tak percaya dengan dia,xsaya da minta cerai tapi dia kata tak nak bagi nafkah.

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.