Isu Keluarga

Ceritanya dulu aku punya jaga badan berat 47kg tapi sekarang aku makan Sampaikan berat aku sudah 58kg tak sampai 6 bulan suami aku pun bising cakap

Assalamualaikum, saja nak share cerita. First time share ni. Suami kahwin lain, sebab dah terlanjur sampai ada anak.. aku pun terpaksa terima.

Sebelum ni ramai cakap kena jaga badan, kena jaga makan minum suami. tapi aku dah buat semua. aku boleh terima dia nak nikah sebab suka tak suka itu fitrah lelaki. tetapi kenapa sampai terlanjur?

Orang kalau tengok suami aku nampak macam banyak duit. tapi hakikatnya takde. So sekarang aku buat hal aku sendiri, jaga anak. cari duit.. makan tanpa disekat.

Ceritanya masa dulu aku punya jaga badan berat 47kg tapi sekarang aku makan Sampaikan berat aku sudah 58kg tak sampai 6 bulan suami aku pun bising cakap, awk makan jew badan pun dah naik..

aku jawab balik, jaga badan nak buat apa suami saya bukan setia pun. dia pun diam tak boleh nak cakap apa. untuk perempuan yang sedang diuji macam aku ni..

korang jangan hukum diri korang Allah sentiasa ada untuk hamba yang teraniaya.. ok lah korg aku nak makan lg ni.

Assalamualaikum, saja nak share cerita. First time share ni. Suami kahwin lain, sebab dah terlanjur sampai ada anak.. aku pun terpaksa terima.

Sebelum ni ramai cakap kena jaga badan, kena jaga makan minum suami. tapi aku dah buat semua. aku boleh terima dia nak nikah sebab suka tak suka itu fitrah lelaki. tetapi kenapa sampai terlanjur?

Orang kalau tengok suami aku nampak macam banyak duit. tapi hakikatnya takde. So sekarang aku buat hal aku sendiri, jaga anak. cari duit.. makan tanpa disekat.

Ceritanya masa dulu aku punya jaga badan berat 47kg tapi sekarang aku makan Sampaikan berat aku sudah 58kg tak sampai 6 bulan suami aku pun bising cakap, awk makan jew badan pun dah naik..

aku jawab balik, jaga badan nak buat apa suami saya bukan setia pun. dia pun diam tak boleh nak cakap apa. untuk perempuan yang sedang diuji macam aku ni..

korang jangan hukum diri korang Allah sentiasa ada untuk hamba yang teraniaya.. ok lah korg aku nak makan lg ni.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.