Isu Keluarga

Pernah sekali saya ada tanya kenapa kena sorokkan daripada saya tapi malangnya dia cakap sebab saya Boros beli baju

Salam. warga krt hide my profile. Saya ada masalah dimana suami selalu sorok duit daripada saya. Baru2 ni Jew. Saya dah dekat 5 tahun khwin dan dikurniakan 2 org anak. Dulu suami takmcm ni.

Pernah sekali saya ada tanya kenapa kena sorokkan daripada saya tapi malangnya dia cakap sebab saya selalu Boros beli bju laa padahal saya jarang sgt bli bju mahupun baju untuk anak2 saya.

Sampai dia bgitau mama saya ckap saya Boros. Haritu, duit dia hilang bnyak juga laa. Saya terasa laa. Sebab dia selalu bgitau takde duit

Sampai kalau pergi kedai pn ambil barang yang penting saje macam susu anak ke. tu pun dalam troli msti kira2 sebab takut tak cukup duit ke ape. Tapi saya prasan kalau untuk rokokĀ  mesti beli. Hari.

Saya anak branak makan yang mna Ade ke. Sedih. Kecewa sangat, nak cri kerja anak saya kecik lg. Dan tak boleh tinggal yang orang lain wlaupun dengan suami sendiri. Sekarang ni saya banyak diam kan diri.

Kalau terasa nak makan ape2 ke. Saya diam jer. Dompet saya pn saya Letak atas meja mcm tu je. sebab memang tak ade isi ape2 pn. Huhuhu. Kot2 suami Ade nk Letak duit ke kn. tapi takde pn.

Saya cuma kdang rase macam membebankn jer sebab saya tak kerja. tapi kerja rumah saya yang buat. dia takpernah tolong.

Kadang kitaorang smpai gaduh tapi macam tu juga, buat penat jer. saya bnyak diam kan diri sekarang. Entah takde rase ape2 sebab rase kecewa sangat.

Salam. warga krt hide my profile. Saya ada masalah dimana suami selalu sorok duit daripada saya. Baru2 ni Jew. Saya dah dekat 5 tahun khwin dan dikurniakan 2 org anak. Dulu suami takmcm ni.

Pernah sekali saya ada tanya kenapa kena sorokkan daripada saya tapi malangnya dia cakap sebab saya selalu Boros beli bju laa padahal saya jarang sgt bli bju mahupun baju untuk anak2 saya.

Sampai dia bgitau mama saya ckap saya Boros. Haritu, duit dia hilang bnyak juga laa. Saya terasa laa. Sebab dia selalu bgitau takde duit

Sampai kalau pergi kedai pn ambil barang yang penting saje macam susu anak ke. tu pun dalam troli msti kira2 sebab takut tak cukup duit ke ape. Tapi saya prasan kalau untuk rokokĀ  mesti beli. Hari.

Saya anak branak makan yang mna Ade ke. Sedih. Kecewa sangat, nak cri kerja anak saya kecik lg. Dan tak boleh tinggal yang orang lain wlaupun dengan suami sendiri. Sekarang ni saya banyak diam kan diri.

Kalau terasa nak makan ape2 ke. Saya diam jer. Dompet saya pn saya Letak atas meja mcm tu je. sebab memang tak ade isi ape2 pn. Huhuhu. Kot2 suami Ade nk Letak duit ke kn. tapi takde pn.

Saya cuma kdang rase macam membebankn jer sebab saya tak kerja. tapi kerja rumah saya yang buat. dia takpernah tolong.

Kadang kitaorang smpai gaduh tapi macam tu juga, buat penat jer. saya bnyak diam kan diri sekarang. Entah takde rase ape2 sebab rase kecewa sangat.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.