Isu Keluarga

Masalahnya dia langsung tak pikir dengan keadaan saya mengandung yang sanggup bekerja untuk ringanakn beban dia

Salam admin,mnta hide profile saya. Saya baru berkhwin setahun.. Dan sekarang saya tengah mngndung 6 bulan. Suami saya curang dengan janda. Satu tempt kerje dgan dia.

Rupnya dia dengan janda tu da 4 bulan berhungan dan pernah terlanjur banyak kali. Dan baru sekarang saya tahu. Bile kntoi dengan saya. Suami saya sanggup ceraikn saya sebab nak kawin dengan janda tu.

Alasan sebab janda tu baik dan paham dia.
Masalahnya dia langsung tak pikir dengan keadaan saya mengandung yang sanggup bekerja untuk ringanakn beban dia. Saya kerje 12 jam kerje kilang.

Balik kerje masakan dia. Basuh baju dia. Dia tak pernah pikir pun. Sebabkan dengan keadaan mengandung dan bekerja. Kul10 saya dah tido. Rupnya bila saya tido. Dia vc dengan perempuan tu.

Saya jumpa bukti gambar vc dia dengan prmpuan tu. Siap ss lgi. Saya tak paham kenapa dia sanggup buat saya macam ni. Whtsup semua dia delete. Patut lah setiap malam dia tak tido. Alsan main game.

Rupnya vc dengan perempuan tu. Apa perlu saya buat. Saya da buntu. Fmily saya sorang pun tak tahu. Sebab saya tak pernah cerita. Lagi teruk dia siap cwrita lgi dekat fmily dia. Yang dia nak kawin dengan jnda tu.

N nak ceraikn saya lepas saya bersalin. Family dia cakap dengan saya. Dorang tak mmpu buat Apa2. Sebab tu keputusn suami saya sendiri. Minta pendapat semua. Apa prlu saya buat. Makasih admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.