Isu Keluarga

Ceritanya saya baru 1 tahun kawin dengan lelaki yang saya kenal dari bet4lk nak dijadikan cerita mungkin jodoh kami kawin

salam admin.. jika kisah saya ini tersebar terima kasih banyak2 admin dan tolong sembunyi kan profile saya. selama nie saya follow aja tak pernah terfikir nak cerita pasal rumah tangga.

tapi hari saya scoll2 fb lama saya sekali saya terpandang komen bekas kekasih saya terus saya nak mengadu dan minta pendapat kat sini.

Ceritanya saya baru 1 tahun kawin dengan lelaki yang saya kenal dari bet4lk nak dijadikan cerita mungkin jodoh kami kawin.. saya kawin dengan dia sebab sakit hati saya putus cinta selama 9 tahun saya bina berkecai kerana ex kawin dengan perempuan lain.

saya terima suami saya tapi bukan dengn sepenuh hati jujur dia memang baik rajin berkerja bukan perokok.. dia layan saya baik tapi hati saya tak boleh trima dia macam bekas teman lelaki saya dulu.

Saya tak boleh lupakan bekas teman lelaki saya..saya sayang2 sayang kan bekas teman lelaki saya walaupun tu semua tinggal kenangan. acam mana ye saya nak buat lagi..

Masalahnya sekarang saya dah kawin saya tak nak kecewa kan suami saya dan sayang kan rumah tagga saya tapi soal hati susah nak paksa. kadang2 saya rasa kosong tak tau apa yang saya cari lagi dalam soal kebahgiaan.

Pernah saya saya jujur dengan suami saya kalau saya tak sayang kan dia sepenuh hati tapi dia cuma iakan aja. suami saya memang lurus dan tak pandai ambik hati saya  dia cuma kerja dan urus dan balik rumah tlg buat kerja rumah je.

walau pun dia baik bab benda lain tapi tetapi tak boleh buat saya melupa kan bekas saya.. kadang2 hubungn saya dan suami selalu dingin. macam mane ye tolong komen2 yang membina.

sampai saya fikir nak curang andai kata bekas saya nak kembali pada saya sekarang saya cuma nak minta pendapat macam mane cara saya nak atasi masalah saya.

Leave a Reply

Your email address will not be published.