Isu Keluarga

Masalahnya dia tak pernah solat puas saya nasihat tapi dia boleh cakap kalau sembayang 5 waktu pun belum tentu ke syurga allahhuakbar

assalammualaikun admin. Tolong hide kn fb saya trima kasih. Saya tak tau nak luah macam mna. Serba salah rasa, sejujurnya suami saya layan saya macam h4mba dalam rumah.

Nak makan saya kena hidang sampai ke lutut, sudah makan dibawa nya tangan saja basuh tapi pinggan masih terletak elok di lantak, sekali makan satu pinggan, dua kali makan dua pinggan, dengan kerja rumah boleh dikatakan 100% semua saya yang buatkqn.

Anak nak mandi saya, anak nak berak saya, nak jemur baju saya, nak lipat baju saya, nak kemas rumah saya, semua saya, kadang terasa macam diri ni kvli pulak, saya jatuh sakit puun dia tak peduli, saya mnta tolong urut kqn pon dia cakap biar laa nanti lega sndri tu, yaallah yarobbi.

Apa naseb malang saya dapat suami macam tu, salah ka sama sama membantu, saya tau dia sorang ja keja dan penat kerja, tapi saya pun penat jugak, saya suri rumah bukan dok goyang kaki, dengan anak nak membesar,

nangis saya di tikar sejadah, saya mnta allah sihat kan tubuh badan saya, sebab saya tak yakin suami saya boleh jaga saya, saya harap allah buka kan pintu hati suami saya untuk solat 5 waktu.

Masalahnya dia tak pernah solat puas saya nasihat tapi dia boleh cakap kalau sembayang 5 waktu pun belum tentu ke syurga allahhuakbar.

Semoga allah ampun kan dosa saya kerana saya aib kan suami saya.. saya mnta maaf. Hide kan fb saya ya admin.. terima ksh banyak banyak

Leave a Reply

Your email address will not be published.