Isu Keluarga

Paling menyakitkan hati dia sibuk nak anak dengan saya tapi buat anak dengan mengunakan jari beb!rd tu simpan untuk siapa saya tak pasti

assalamualaikum please hide id saya ye. Saya selalu jadi silent reader dalam ni. saya baru je berkahwin setahun pun belum tapi macam macam masalah..

suami baru 5 bulan kawin dah ade scandel janda anak satu ye. Bukan anak Dara, tak pasti la. janda ke bini orang ntah. Saya memang tak tahu.

Suami kalau diluar pandang pompuan kat luar macam nak makan macam nak terk4m perempuan tu sedangkan bini ade je sebelah dia.

tak mengapalah Hal tu. lelaki kan. Yang menyakitkan hati isteri ada disebelah Sibuk tengok video tau senonoh takpun VC dengan vavi sambil main dia punye tuttttt. Alahuakbar sakitnyeee hati ni.

Paling menyakitkan hati dia sibuk nak anak dengan saya tapi buat anak dengan mengunakan jari beb!rd tu simpan untuk siapa saya tak pasti. sama ada dia pernah berzin4 diluar dengan vavi pun saya tak tahu. wallahualam..

saya tak tahu macam mane nak buat. Saya terlalu sedih. kenapa buruk sangatke saya? duit Jangan cakap baru awal bulan duit dah habis… bukan tak kira. Semua dah kira tapi memang duit dia ade missing.. somewhere..

untuk bini bawak kedai makan biase je. Saya pernah jmpe Whatsapp vavi hantar gambar gelang Dan rantai suruh laki saya beli agaknya. Bini dirumah ni seutas gelang pun tiada ye. sewa rumah, barang dapur, semua share..

ye atas kerelaan saya sebab saya rase suami saya tak mampu.. tapi rupenye dia mampu belanje betin4 hahaha. Sedih.. b0d0 nye jadi perempuan. Ikutkan hati nak angkat kaki pergilah hidup dengan betin4 mane yang mengidam sangat tu.. kot boleh bahagiakan. Entahla saya buntu.

Saya takut bertukar status, takut dipandang Hina baru berkahwin dah jadi janda. Tolonglah bagi saya sedikit nasihat atau pandangan. Terima Kasih KRT.

Leave a Reply

Your email address will not be published.