Isu Keluarga

Ceritanya 3 hari lepas pak mertua aku cakap dekat aku dia termimpi kalau dia dengan aku bersama siap cakap lagi yang dia masuk j4ri dia dekat aku

Assalamualaikum min tlg hide profile sy ye. TQ. Aku nak tanya pendapat korang. Aku dah khwin dan stay rumah mertua, yang tinggal sekarang pakmertua, makmertua dah meningg4l.

Aku khwin nak masuk 3 tahun dah,, so dalam rumah ni ad adik ipar (laki dah beristeri) dan abang ipar(bujang) bukan itu yang aku nak cerita.

Masalahnya aku nak cerita pasal pak mertua aku sebelum ni dia okay je tak ade pape masalah, aku jaga makan minum dia. tolong dia beli brang keperluan, time makan tolong cedok nasi sume bagai.

Tapi masalah nye kat suami aku tak buat macam tu. Dia nak nasi dia ambik sendri. kadang2 aku konfius aku khwin ni dengan laki aku ke atau dengan pak mertua aku..

Ceritanya 3 hari lepas pak mertua aku cakap dekat aku dia termimpi kalau dia dengan aku bersama siap cakap lagi yang dia masuk j4ri dia dekat aku.

Allahu, terkejut aku. lepas dia cerita macam tu, aku jadi macam dingin dengan pak mertua aku,  selalu aku tegur je pakxmertua sekarang jd takut nak tegur..

aku takxcedok nasi kat pkmertua suami aku mrah kat aku, cakap aku kurang ajar salahke aku?xfyi suami aku tak tahu lagi pasal cerita mimpi tuh,, kadang2 aku jadi takot. risau semua ada.

aku nak bagi tau suami aku tapi aku takut. Ye lah risau suami akan cakap TAKDE PAPE KOT MAINAN TIDUR JE. Apa perlu aku bt?

Leave a Reply

Your email address will not be published.