Isu Keluarga

Masalah sekarang bila isteri kedua mengandung anak pertama perangai dia semakin menjadi jadi gil4nya

Salam admin bole hidekan profil saya. macam ni min saya dah kahwin 7 tahun, tetapi 2 tahun lepas saya berkahwin seorang lagi. sejak awal isteri pertama memang tak restu perkahwinan kami. tapi lama kelamaan isteri pertama dah ok.

Masalah sekarang bila isteri kedua mengandung anak pertama perangai dia semakin menjadi jadi gil4nya. siap ugvt kalau saya pergi tidur rumah isteri pertama dia minta di ceraikan.

Sudah cukup aku bagi kelebihan isteri kedua aku ni. aku beli rumah, kereta, pembantu rumah. habiskan masa dengan dia. tapi sekali je dia dapat tahu aku makan dan tidur rumah isteri pertama dia memanas, mengamvk tak tentu arah.

sampai satu saat aku sakit dan demam aku balik tempat isteri pertama. dia telifon dan whsap aku tak henti2 siap m4ki2 aku segala. sampai isteri pertama aku dia call dan whatsap m4ki hamun sedangkan isteri pertama tak pernah buat macam ni.

Terus terang aku cakap min, aku lebih tenang bila dengan isteri pertama, bila aku dengan dia, hati aku aman damai, sedangkan sejak wujud isteri kedua, rezeki aku makin sempit, hidup aku huru hara.

Dia ajak solat, dia menolak sedangkan masa bercinta dia yang selalu ingatkan aku untuk solat. Bulan2 asyik nak duit lebih,

kalau dia tahu isteei pertama lebih sikit dari segi apapun, mula lah dia meroy4n siap m4ki mak bapak aku tak reti didik anak (aku)  kenapa lah aku boleh kahwin dua,

adakala tu yang bermain di otak huh! buat wanita yang bergelar isteri kedua faham lah tempat kamu jangan buat suami macam hak kamu seorang jer!

Salam admin bole hidekan profil saya. macam ni min saya dah kahwin 7 tahun, tetapi 2 tahun lepas saya berkahwin seorang lagi. sejak awal isteri pertama memang tak restu perkahwinan kami. tapi lama kelamaan isteri pertama dah ok.

Masalah sekarang bila isteri kedua mengandung anak pertama perangai dia semakin menjadi jadi gil4nya. siap ugvt kalau saya pergi tidur rumah isteri pertama dia minta di ceraikan.

Sudah cukup aku bagi kelebihan isteri kedua aku ni. aku beli rumah, kereta, pembantu rumah. habiskan masa dengan dia. tapi sekali je dia dapat tahu aku makan dan tidur rumah isteri pertama dia memanas, mengamvk tak tentu arah.

sampai satu saat aku sakit dan demam aku balik tempat isteri pertama. dia telifon dan whsap aku tak henti2 siap m4ki2 aku segala. sampai isteri pertama aku dia call dan whatsap m4ki hamun sedangkan isteri pertama tak pernah buat macam ni.

Terus terang aku cakap min, aku lebih tenang bila dengan isteri pertama, bila aku dengan dia, hati aku aman damai, sedangkan sejak wujud isteri kedua, rezeki aku makin sempit, hidup aku huru hara.

Dia ajak solat, dia menolak sedangkan masa bercinta dia yang selalu ingatkan aku untuk solat. Bulan2 asyik nak duit lebih,

kalau dia tahu isteei pertama lebih sikit dari segi apapun, mula lah dia meroy4n siap m4ki mak bapak aku tak reti didik anak (aku)  kenapa lah aku boleh kahwin dua,

adakala tu yang bermain di otak huh! buat wanita yang bergelar isteri kedua faham lah tempat kamu jangan buat suami macam hak kamu seorang jer!

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.