Isu Keluarga

Ceritanya semasa saya main game saya berkenalan dengan seorang lelaki single berasal dari pr4ncis persahabatan kami berlarutan ke video call

Sungguh saya kepingin merasa Cinta ikhlas telus Dari seorang lelaki bernama suami. Seperti biasa setelah suami keluar Rumah pergi pvb saya tidur kan anak anak dan saya main game online.

Ceritanya semasa saya main game saya berkenalan dengan seorang lelaki single berasal dari pr4ncis persahabatan kami berlarutan ke video call. Video call first kami merupakan titik permulaan Cinta.

Setiap jam dia Akan call. Suami tak Perasan Sebab dia sibuk dengan kerja Dan di Malam Hari dia Akan keluar ikut kawan ke pvb. Saya tak kisah lagi ke mana suami pergi Dan tak kisah jam berapa dia balik.

Semakin lama berkenalan kami Semakin akrab. Saya namakan dia Oliver. Saya tak tahu takat mana Cinta d Hati. Sebab saya sendiri sudah tak kenal dengan diri saya.

Saya hanya mahu melepaskan diri Dari perasaan sakit. Saya Dan Oliver video call berjam jam. Kadang sehingga terlelap.
Sometime no word coming out from both of us, just pandang Mata ke Mata. Mau off video pun rasa nya tak sampai Hati.

Di tahap ini Hati saya sudah Macam bebas Dari rasa sakit Dan kecewa, kerana saya sudah Ada tempat dahan bertaut rasa. Akhirnya kami berjumpa dan terlanjur sebanyak 3 kali. Dan selepas itu dia kembali ke negara asal.

Saya sudah tak kisah Apa pun suami saya buat. Dan kehidupan intim kami sudah tak berlaku. Dan saya juga merasa j!jjik kepada suami saya. Saya benci Bila teringat saya yang dicurangi. sedang Hati Dan jiwa saya telus untuk ikhlas mencintai di situ suami membelai wanita lain.

Sedang isteri di Rumah terperuk sedih Dan siksa. Tiba Tiba suatu Hari suami Saya berubah. Dia berhenti pergi pvb, Dan
Seakan ambil berat terhadap saya.
Rupanya dia telah tahu affair saya dengan Oliver.

Suami tak Marah. Saya terus terang saya rela dicerai Kerana saya suda puas menderita. Saya benci suami saya. Saya benar benar sudah sedia pergi Dari hidup suami saya. Tapi entah Kenapa saya merasa tak mampu keluar Dari pintu Rumah.

Saya menangis kerana saya tau Hati saya. Macam Ada sesuatu Yang mengikat saya. Saban waktu suami saya jitu memujuk. Dan saya dengan mudah terpujuk. Saya tinggal kan Oliver.  Dan memberi peluang kepada suami.

Saya mengandung anak. Ketiga. Dan kembali lagi suami saya dengan perangai lama. Malah dia berani terus terang dia Ada tidur dengan orang pvb. Luluh hancur remuk jiwa raga saya.

Saya sedar saya suda tak mampu menanggung derita wanita. Tapi entah Kenapa Bila saya membawa diri jauh Dari suami perasaan rindu datang menyiksa. Sampai saya menangis rindu. Pada Hal saya tau saya dicurangi.

Saya bencii perasaan ini. Sungguh benci. Sesudah anak ketiga dilahirkan, suami berubah jadi baik Bersumpah untuk tak curanag lagi. Hti saya bertahan kerana saya sendiri tak tahu Kenapa.

Yang saya tahu saya tak sanggup berjauhan dengan suami. Saya boleh gila rasa ya. Dunia kosong Dan saya tak bersemangat Bila jauh daripada suami. Suami saya curang lagi. Lagi lagi Dan lagi.

Saya derita dengn hidup sendiri. Tinggal bunvh diri pilihan akhir. Saya tak mampu pergi jauh Dari suami Yang saya tak cintai saya lagi.

Doakan saya wahai nitizen supaya suatu Hari nanti saya boleh melepaskan diri daripada suami sendiri. Wahai lelaki be nice to. Women Kami lemah.

Leave a Reply

Your email address will not be published.