Isu Keluarga

Dalam masa pada malam itu min saya beranikan diri cek HP dia terkejut saya min apabila dia main game sambil saya buka msg dia dengan lelaki

Salam min dan warga KRT semua , saya sudah nak dekat 4 tahun min saya buat semua di mana setiap hari saya berkerja balik kerja cuci pinggan kemas semua dari ruang tamu sampai dapur tandas sidai kan cuci kain lipat kemas bilik nak kira 100% saya yang buat semua min , uruskan anak semua Saya juga yang buat .

Tapi min pelik kenapa isteri saya tak pernah bersyukur dengan semua tu . Sebab apa saya buat MCM tu semua min , sbb 4 tahun yang lepas dia tetiba minta cerai dengan Saya masa tu saya kat tempat kerja . Isteri saya berkerja masa tu

Then masa tu saya balik jmpe dia kat tempat kerja dia , saya cakap kenapa tetiba MCM tu . Sbb selama ni okey je kami min . Lepastu Saya cakap dengan dia fikir baik baik berpisah ni bukan main main.

Dalam masa pada malam itu min saya beranikan diri cek HP dia terkejut saya min apabila dia main game sambil saya buka msg dia dengan lelaki . Luruh hati saya min . Saya tak tahu di mana salah dan silap saya .

Dah sekarang nk masuk 4 tahun dah saya yang buat semua min biar pun saya tahu dia yang bersalah tapi dia buat tak tau je . Dalam 4 tahun ni juga min dia dah tak MCM dulu dah.

Depan mata dia saya ni MCM sampah sedangkan saya cuba buat yang terbaik saye buat semua saya belajar sabar tapi hakikat nya dia selalu tengking saya marah saye tanpa sebab . Ade benda masalah kecik je terus jadi besar .

Jujur min skrg ni pun saya bertahan di sebabkan anak anak kami 4 org semua girl . Klu saya takdidik anak saya siapa lagi . Dia pula sibuk nak up kan diri dan saye pun tak tahu apa yang dia fikir.

Kesian anak anak min dari A sampai lah Z saya semua yang buat . Kadang klu TGH MLM saya tgok isteri saye tidur . Saye cium kepala dia min sambil doa bagi dia hidayah .

Kadang Saya tak tahan dengan sikap dia min bila kami gaduh min saye terus buat buat kemas mana bersepah biar dia diam . Kadang aku penat min sampai bila aku nk MCM ni . ALLAH.

Leave a Reply

Your email address will not be published.