Isu Keluarga

Masalahnya bila dia marah mesti dia cari prempuan2 rakan whatsap nya dan dia terus mengadu pada mereka semua  perangai saya

Assalamualaikum. Saya dah berkahwin lama dah. Sudah mempunyai anak 3 orang. 2 lelaki ,1 prempuan dah masuk 16 tahun dah kami bina rumah tangga ni. Anak sulong masuk 15 tahun. Yang no 2 pulak 13 tahun, bungsu 7 tahun. Rumah tangga kami semakin hari semakin lemah. Asyik begaduh saja. Gaduh, gaduh, gaduh

Sampai kan saya ksian tengok anak2. 3 orang anak tu tinggal tengok2 jew kami gaduh. kesian saya tengok anak2 saya. kalau yang perempuan tu pulak sampai pegi sembunyi mana2 tempat lepas tu tutup telinga.

Sampai kan saya menangis tngok anak saya. Apa ya saya prlu buat?. Kadang diri ni lemah sangat2. tak tau nak buat apa. Saya takut nanti kami tak halal sudah sebab suami asal marah mesti dia sebut parkataan cerai.

Lepas tu asal suami marah dia tak nak tegur saya. Suami sangat ego. Kuat sangat ego dia. Biar masala kecil dia tak nak tegur dah. Masala kecil menjadi masala besar. saya penat sudah mengalah terus terusan.

Tapi sekarang dah bagus sikit lah. Kalau dulu asal kami gado mesti dia call mama nya. Dia mengadu dengan mama nya. cakap pasal saya lah, cakap macam ni lah saya. .

Masalahnya bila dia marah mesti dia cari prempuan2 rakan whatsap nya dan dia terus mengadu pada mereka semua  perangai saya. Dia mengadu laa sama perempuan tu. Lepas tu dia ayat lah.

Dah banyak kali dah saya jumpa whtasp nya dengan prempuan. kalau orang luar tngok dengan laki saya ni mesti orang cakap suami saya ni baik orang nya sebab suami saya ni pendiam sebenar nya.  kalau sama orang lain dia baik.

Tapi dengan saya entah kwnapa macam tu.csuami saya suka mengadu sama orang supaya tenang hati dia. mungkin macam tu lah kan. kalau saya marah saya pendam sndiri jew. ok terima kasih. harap2 ada lah saya dpt pendapat kat ruang komen ni ye.

Leave a Reply

Your email address will not be published.