Isu Keluarga

Diikutkan hati nak je p ser4ng pempuan tu suruh dia berenti kerja sebab saya tidak boleh lupa yang dorang tu ada perasaan cinta

salam min. tolong hide kan profile saya. mohon pndapat wrga krt..saya surih rumah sepenuh masa anak 2 orng. Auami bekrja dengan gaji 2k+. Apa patut saya buat.

Suami dah jatuh cinta dan sayang perempuan lain dalam masa yang sama dia kata taknak kehilangan saya. Jujur saya ckp suami jenis yang tak tinggal solat.

jenis bertanggung jawab serba serbi semua dia sediakan. Kenal pempuan tu baru 3 bulan. Rapat dengan suami baru sebulan macam tu. Selalu meluah masalanhya dengan suami sampaila suami rasa kesihan nak melindungi perempuan tu.

Seperti dia melindungi saya. Katanya perempuan tu kasihan takda siapa suport dia. Selalu d sia2kan oleh bf dia dan perempuan tu jatuh cinta gan suami dan ingin menumpang kasih.

dan suami dah bgi tau dia tak boleh sebab dah da istri kan tapi katanya takda niat pun nak runtuhkn rumah tgga kami.. nak bekawan sahaja min.

Tapi saya tak rela suami bagi kasih sayang walaupun tanpa berkhawin. saya dapat tahu dorang berhubung pun sebab perempuan tu ada call suami, Kami dah setel pun masalah tu.

Saya dah jumpa perempuan tu dan dia kata rela undur diri. Tak nak runtuhkan rumah tangga orang dan dia dah pun minta maaf dengan saya. Masalah sekarang saya ni min rasa sakit hati sangat.

Suami seolah tak dapat lupa perempuan tu kebetulan sebelah tmpat kerja je. Suami selalu dengar lagu megisahkan tentang cinta mereka tu. Sakit hati saya min. Rasa macam nak lari dari rumah.

Saya da bagi tau suami jika betul sayangkn perempuan tu kwinla dan lepaskan saya dia tak nak pulak. katanya dia lebih sayang akan saya. Kami khwin dah 20 tahun. katanya dia tak boleh kalau saya takda.

Tapi sebelum bersayang2 tu lupa pulak bini dekat ruma. Di bnding saya dengan perempuan tu saya lagi cantik. tapi aurah budak tu memang senang orang nak sayang dia tak tau kenapa first jumpa pun rasa nakĀ  dia jadi madu.

Tu aurahh je tapi saya tak hingin pun d madu. lebih2 lagi suami tak mampu. Setakat kasih sayag dan cinta je boleh pegi jauh ke min. 20 taun umur dia masi muda lagi dan sayaa dah nasihatkan.

Tolongla jdikan pengajaran lepas ni jika nak jalinkan hubungan tu. Jangan dengan laki orng. katanya taknak yang bujang selalu nak amek kesempatan je. laki orng ni bagus katanya bertggung jwb.

lepas tu saya kata duda pun ada. Semoga dia cepat dpt jodoh yang dia inginkan. Sebab sekarang sayaa rasa macam nak gil4 dkt ruma min.

lebih2 lagi suami taknak sakitkan hati perempuan tu. Diikutkan hati nak je p ser4ng pempuan tu suruh dia berenti kerja sebab saya tidak boleh lupa yang dorang tu ada perasaan cinta.

Saya rasa d hianati. Kasih dan cinta saya selama ni tak dhargai..rasa sakit sangat2.. suami nagis2 nak minta peluang sekali lagi ktanya betulakn kesalahan.

ye saya dah maafkan pun tapi macam mana ye nak ceriakan diri ini yang tersakiti. boleh bagi cadangan tak..tq admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.