Isu Keluarga

Kisahnya tahun 2019 suami saya kantoi dengan isteri orang tapi suami kata masa kenal perempuan tu kata dia janda

Tolong hide profile saya. Saya dah kawen 17 tahun dan ade anak 7 org. Saya selalu baca kisah2 isteri teraniaya. Tapi saya tak tau kes saya nie kes isteri atau suami yang teraniaya.

Suami saya seorg yang sangat baik, ringan tulang. segala keperluan saya dan anak di penuhi. Dan kami hidup bahagia sangat. kalau tak takde la anak 7 orang.

Terus terang saya kata saya seorang yang sangat cemburu sebab saya terlalu sayangkan suami, saya juga panas baran dan keras hati.

Suami saya tau sejak kami bercinta lagi yang perangai saya gitu. Tapi saya seorg yang sgt menjaga keluarga. maksudnya dari segala aspek saya akan pastikan yang terbaik sahaja.

Kisahnya tahun 2019 suami saya kantoi dengan isteri orang tapi suami kata masa kenal perempuan tu kata dia janda. Diorg kenal dlm 3 bulan.

Dalam masa 3 bulan tu saya Allah da bagi macam2 petunjuk. Tapi saya tak nampak. Saya buta sebab suami layan saya dan anak2 macam biasa. Tak ade kurang seinci pon. Tapi kuasa Allah.

Saya terjumpa msg difb. Perempuan tu ugvt suami untuk beritahu saya y diorg berhubungan. Perempuan tu minta duit dan minta di layan seperti mana suami layan saya.

Banyak duit suami saya perempuan  tu kebas sebab tak nak saya tau hal nie. Saya tanya suami dan mengaku. Akhirnya dgn sikap panas baran saya. Saya mengamvk macam orang gil4.

Teruk suami saya kerjakan. Saya ugvt untuk bawa semua nie ke atas(suami kerja goverment). Suami saya merayu2 minta peluang. Dia call perempuan tu dpn saya bgtau walau apepon jadi dia tak kan tinggal kan saya da anak2.

Bermula la kisah pujuk memujuk smpai melibatkan family masing2. Suami mengaku setiap kesalahan dia. Akhirnya saya akur yang saya  pon masih sayangkan suami. Dari saat tu saya hilang kepercayaan.

Saya jadi seorg yang pendendam. Skrg kesalahan kecil pon saya akan melenting. Tapi suami tetap syangkan saya.

Setiap masa selepas jemaah dia akan mohon maaf. Saya nmpk penyesalan dia tp hati saya x bole melupakan. Saya sakit. Sakit yang amat dalam. Setiap masa saya cuba lupakan..

Dan sehingga ke hari ini walaupon 2  tahun berlalu suami ttp pujuk dan layan saya lebih baik dari sebelom nie..tapi hati saya rapuh..

Leave a Reply

Your email address will not be published.