Isu Keluarga

Masa tu suami suruh saya pergi dapatkan anak saya terus saya macam naik angin lepastu bagitau dia yang saya tengah makan ni

Salam admi Suami saya ni kalau saya cakap macam biadap sikit dengan dia terus dia bara. Contoh Anak saya umur 4 tahun kt ruang tamu nangis nak mama. Masa tu saya dengan suami sedang makan kat dapur..

Masa tu suami suruh saya pergi dapatkan anak saya terus saya macam naik angin sikit bagitau dia yang saya tengah makan ni.. Nak arah2 orang kenape.. Pergi la sendiri!! (Saya macam emosi sikit sebab penat jugak hari tu dengan kemas rumah, kemas laman pastu masak lagi)

Lepas saya bgtau macam tu terus dia baling pinggan ke arah saya tapi tak kena la.. Sipi2 je.. Pastu dia terjah saya macam nak pvkul tapi tak pvkul pun.. Dia acah2 nak pvkul je.. Saya diam..

Dia ugvt la macam nak pvkul dan bgtau yang saya cakap biadap ngn dia. Sakit sangat la hati ni sebab rasa tak padan dia buat macam tu kat saya..

Saya bagitau suami yang saya berdendam kat dia. Saya nak tanya pendapat apa saya patut buat.. Sekarang ni dalam pikiran saya memang berdendam sgt.. Tapi tak thu nak buat macam mane. Tlg bg cadangan tq

Leave a Reply

Your email address will not be published.