Isu Keluarga

Lepas tu saya pujuk yang sudah tu sudah la saya maafkan dan jangan  ulangi lagi tapi masalahnya baru2 ni dia ada lg buat hal

Salam min.tolong hide rofil saya.saya sorang suami bkahwin genap 10 tahun. saya sedih min isteri saya curang dengan saya dan hal ni blaku tahun lepas.

Saya dapat hidu pgerakkan dia dan dia mengaku pernah keluar bsama dari pagi sampai petang. saya tanya kenapa buat saya macam ni. Dia cuma cakap dia jahat dan minta lepaskan dia.

Saya ni takde la jadi suami yang tak bertanggungjawab. Segala hal rumah dan nafkah saya bagi. Anak 3 orang pun setiap hari saya uruskan. Da dia ada tolong gek. Tapi kenapa buat saya macam ni. Saya tak pernah zalim pada bini.

Cume makin saya kurang perhatian tapi tak la saya sampai abaikan dia. Cukup mase holiday belanja keperluan bini semua cukup.cbini saya ada stu tabiat bermain hp dan kat situ makin dia mendapat phatian lebih pada laki2 dalam socmed.

Lepas tu saya pujuk yang sudah tu sudah la saya maafkan dan jangan  ulangi lagi tapi masalahnya baru2 ni dia ada lg buat hal padahal saya layan dia sekarang lebih baik dan sentiasa amik berat dan caring. Dia nak apa saya bagi tapi still jumpa laki tu.

Alasan yang dia beri dia tak ade apa2 dengan laki tu. just kawan tapi phubungan ni retak sebab itu. kenapa dia still tak jaga betul2 hubungan kami. kesian min dengan anak2 kecik lagi tak tau apa2.

Saya cuba redo dan maafkan dia. Minta2 dia tak buat hal lagi dan jaga keluarga kami baik2. Saya penta min kerje pagi ptg siang malam cuba perbaiki ekonomi kluarga. Bila saya tanya kenapa buat macam ni saya yang disalahkan seolah2 biar nampak salahnya datang pada saya.

Saya buntu min. Mungkin orang akan ingat salah datang dari saya tapi kalau dorang duduk kat tmpt saya pasti dorang paham keadaan saya sekarang. Saya kuat sekarang ni pn sebab anak2.

hari2 saya berdoa semoga tuhan beri dia pedoman dan hidayah supaya bsayaukur dengan apa yang dia ada pada mase skng. Tak ade suami yang dapat trima min bile tau bini keluo berdua tanpa izin. Perit min. Tak ade tempat meluah. Tq min yang dikasihi.

Leave a Reply

Your email address will not be published.