Isu Keluarga

Masalahnya sekarang bila dalam  diam rupanya suami dan maid jalin hubungan sampaikan tahap ke ranj4ng

Min tlg hide profile saya ya Saya umur 42 tahun. Suami 52. Tahun lalu tahun yang sangat menyedih kan buat saya. Dan tahun ni tahun mencabar tuk saya.. Saya ada maid dari seberang yang berumur 34 tahun.. Masa datang kerja dengan saya..

Muka pun penuh dengan jeraw4t.. Sel€keh lagi.. Makin suda sikap saya yang suka dan cepat kasihan kat orang. Saya baik dengan maid. Bagi dia jangan Selekeh time bekerja. Segala baju2 saya yang saya tak guna saya bagi kat dia.

Tahun lalu saya start aktiv bersukan mainnbadminton setiap mlm jumaat. Kadang kalau lewat balik saya tidur kat umah adik. Kerena mentua juga duduk dengan saya. So ada la kawan suami kat umah.

Masalahnya sekarang bila dalam  diam rupanya suami dan maid jalin hubungan sampaikan tahap ke ranj4ng.. Selama hampir 8 bln saya dah syak something.. Tapi saya terus kan juga siasatan dlm diam.

1 hari tu saya dpt screen shoot maid dengan suami. Yang maid tu kirim kat seseorang yang dekat dengan saya. . Saya tamp4r maid tu. Tanya dia tak ngaku. Tanya suami tak ngaku.. Selama bermasalah tu saya lari balik kg..

Then suami pujuk. fikir jika cerai kasihan kat anak..lagi saya tak bekerja .. Suami memang jaga semua keperluan kami anak beranak. Tapi yang menjadi masalah. Saya sering terbayang perbuatan maid n suami walau maid tu dah balik negara dia

Yang lebih menyakitkan hati.. Suami juga mengirim duit kat maid saya tu selama maid tu dah balik. Suami dah minta sory kat saya.. Dan dah cerita kan segala nya. Tapi saya susah nak lupa kejadian tu walau sekarang kami dah balik ke keadaan yang normal.

Minta pendapat ada tak cara nak lupa kan masalah ni.. Dan apa kar Jalan yang terbaik yang bole saya buat..

Leave a Reply

Your email address will not be published.