Isu Keluarga

Sampailah awal tahun ini saya balik kampung kerna berpantang anak no 2 tapi ujian itu datang kmbali dengan orang yang sama

Salam admit mohon hide profile saya. Kisah nya begini.. saya sdah 4 thun mendirikan rmh tangga. Tapi ujian yang menimpa saat suami rasa dia memiliki segalanya.. saat dia d naikkan pangkat, punya rumah , punya kereta.

2tahun lepas suami saya terkantoi yang dia curang dengan kwan satu tempat kerja.. sehinggalah mereka terlanjur. katanya hanya rakan kerja biasa saja.

Sampailah satu hari saya terpaksa balik kampung bersama anak untuk uruskan majlis kahwin sepupu nya. Dia tak dapat pulang sebab kerja.

Bila saya ad di kampung hubungan mereka jadi lebih rapat sering video call n wsap.. sampai dah tcheck in hotel. Esok pagi tu mungkin suami saya baru sedar akan kesalahan nya n minta berpisah dengan j4l4ng itu.

J4l4ng tu pon mungkin geram dan tak puas hati terus cari saya di fb n send bukti2 yang mereka berdua ada hbungan sulit konon nya nak saya dan suami berpisah. Ok blakulah kisah2 bgaduhlan antra saya dan suami.

ada jugak saya pergi rujuk ustaz2 ada yang kata suami saya terkena dengan j4l4ng tsebut..N saya ambk masa untuk maafkn dia setelah pujuk rayu dan pgorbanan dia lakukan untuk tebus ksalahan dia.

Then alhamdulillah 1 thun jugak kami bahagia tanpa gangguan j4l4ng tsebut. Saya ingat berakhir d situ ternyata tidak. Sampailah awal tahun ini saya balik kampung kerna berpantang anak no 2 tapi ujian itu datang kmbali dengan orang yang sama.

kali ini saya takpasti sejauh mana hubungan mereka sebab tiada bukti yang kukuh. kantoi sebab suami tak clear log kluar msuk kol.. n mlm tu saya pura2 kol j4l4ng tsebut n dia takj wab.. tp dia wsap “ sudah jangan kol lg dqh hg pilih bini hg”

saya terus blas wsap dia dengan myamar menjadi suami saya. Dan saya dah tak tahan trs voice dia.. lepas dia tgejut kata saya yang wsap terus dia send pic sofa d rumh saya dengan caption “ terima ksih bg tumpang rumah”  Hancur hti saya..

bila bincang dengan suami dia cakap j4l4ng tu fitnah gmbar tu mgkin dia snap time video kol.. saya tetap kecewa sebab dia msih memjalin hubungan lagi di belakang saya..

pda hal time tu saya lg 1week untuk hbs pantang.. suami cakap sebelom ni memang tak contack dah dan baru ni sja depa bkawan smula. Skrg saya buntu. mohon jangan kecam saya..

Leave a Reply

Your email address will not be published.