Isu Keluarga

Masalahnya mak saya bukan jaga anak saya saja tapi jaga suami saya sekali siap sediakan makan minum dan cuci baju dia

assalamuaikum. Tolong hide profile Saya. Saya nak luahkan Dan nak minta pendapat. Saya dah 7 tahun kawen. jadi ditakdirkan lepas 3 tahun kawen saya dpt keje di Johor.

Keje gov agak bagus dengan ijazah sarjana yang Saya ada. Dan suami pula keje arkited di utara. Gaji pun agak lumayan hampir 4kali Ganda gaji saya. ok saya tggal dengan kakak di Johor saya memang byar Dan bg duit dapur pada kakak.

suami pulak dengan anak tinggal dengan mak saya. Jadi perbelanjaan mak Dan anak saya bnyak saya tanggung termasuklah bil letrik semua saya byar Rmh mak sebab mak kata anak Dan suami Guna aircord.

setiap hujung mggu saya balik pkai duit sdiri .balik Rmh mak pulak cerita sabun tak de itu tak de ini takde. Setiap Kali balik mesti berhabis diut saya. bila ckp Kat suami minta nafkah dia akan kata awak nak lebihkan keluarga awak.

Masalahnya mak saya bukan jaga anak saya saja tapi jaga suami saya sekali siap sediakan makan minum dan cuci baju dia Masa saya tiada di rumah semua mak buat tapi dia takpernah bg duit belanja atau duit jaga anak..

so saya lah juga bg duit belanja Kat mak saya sebagai upah jaga anak. Bila saya nak dtg kadang suami bg seratus jer. sedangkan tiket saya ulang alik lebih Dr seratus. pendapatan dia hnya untuk dirinya Dan keluarganya.

Dia kata adil la sebab saya pun Guna duit gaji bg pada keluarga juga sakit sgt hati saya. 7 tahun kawen belom ada Rmh sdiri. sedangkan duit dlm acc dia sampai beratus ribu. alasan dia suka tgk angka banyak dlm bank.

Bila tnya pasal Rmh dia kata tggu saya dpt tukar. Satu lagi dia ni bila adik beradik saya balik lagi la dia buat Hal pasal parking kereta dlm garaj pun dia nak. mcm2 la. sedih saya taktau nak cakap apa lgi dengan lelaki Macam ni.

assalamuaikum. Tolong hide profile Saya. Saya nak luahkan Dan nak minta pendapat. Saya dah 7 tahun kawen. jadi ditakdirkan lepas 3 tahun kawen saya dpt keje di Johor.

Keje gov agak bagus dengan ijazah sarjana yang Saya ada. Dan suami pula keje arkited di utara. Gaji pun agak lumayan hampir 4kali Ganda gaji saya. ok saya tggal dengan kakak di Johor saya memang byar Dan bg duit dapur pada kakak.

suami pulak dengan anak tinggal dengan mak saya. Jadi perbelanjaan mak Dan anak saya bnyak saya tanggung termasuklah bil letrik semua saya byar Rmh mak sebab mak kata anak Dan suami Guna aircord.

setiap hujung mggu saya balik pkai duit sdiri .balik Rmh mak pulak cerita sabun tak de itu tak de ini takde. Setiap Kali balik mesti berhabis diut saya. bila ckp Kat suami minta nafkah dia akan kata awak nak lebihkan keluarga awak.

Masalahnya mak saya bukan jaga anak saya saja tapi jaga suami saya sekali siap sediakan makan minum dan cuci baju dia Masa saya tiada di rumah semua mak buat tapi dia takpernah bg duit belanja atau duit jaga anak..

so saya lah juga bg duit belanja Kat mak saya sebagai upah jaga anak. Bila saya nak dtg kadang suami bg seratus jer. sedangkan tiket saya ulang alik lebih Dr seratus. pendapatan dia hnya untuk dirinya Dan keluarganya.

Dia kata adil la sebab saya pun Guna duit gaji bg pada keluarga juga sakit sgt hati saya. 7 tahun kawen belom ada Rmh sdiri. sedangkan duit dlm acc dia sampai beratus ribu. alasan dia suka tgk angka banyak dlm bank.

Bila tnya pasal Rmh dia kata tggu saya dpt tukar. Satu lagi dia ni bila adik beradik saya balik lagi la dia buat Hal pasal parking kereta dlm garaj pun dia nak. mcm2 la. sedih saya taktau nak cakap apa lgi dengan lelaki Macam ni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.