Isu Keluarga

Kisahnya pada suatu ketika saya meminta maaf pada suami dia memaafkannya tapi selang beberapa bulan

Assalamualaikum..minta tolong hide kan profile saya. Saya anak 2 berkahwin hampir 7tahun. Saya bekerja. Biasa la saya manusia biasa yang kerap melakukan kesalahan dan kesilapan. Saya kadang-kadang suke membebel dgn suami..

Suami bukan manusia yang penyabar.
Kisahnya pada suatu ketika saya meminta maaf kepada suami dia memaafkannya tetapi selang beberapa bulanĀ  kami bergaduh dan dia menyatakan kepada saya bahawa walaupun saya minta maaf kepadanya..

jujur dari sudut hati dia, dia takpernah memaafkan saya. Dari saat tu, hari raya atau pun saya berniat untuk memohon maaf kpd nye, saya terus membatalkan niat saya tu.. sebab saya tahu dia takakan memaafkan kesalahan saya.

Sedihnya hati saya, hanya Tuhan Yang Tahu. Walaupun dia pernah berbuat salah kpd saya, dan langsung tak pernah memohon maaf kpd saya.. Saya akui , saya bukan siapa2 di matanya.. Saya banyak bersabar dgn perangai nya..

Kadang2 bosan. Lama saya berfikir, mgkin sudah tiba masanya saya angkat kaki.. Emosi saya terganggu dgn perangai nya.. Apa yang keluar dari mulut nya, sangat berbisa dihati ini. Lagi lama saya tahan, lagi tercabar emosi saya.

mungkin bertimbun dosa2 saya. Kadang rasa menyesal berkahwin dgn orang yang takde rase simpati dgn pasangan. Patutkah saya membiarkan hati saya terluka , ataupun mmg sudah tiba masanya saya tinggalkan dia. Terima kasih KRT siarkan luahan hati yang lama terpendam..

Leave a Reply

Your email address will not be published.