Isu Keluarga

Paling menyedihkan suami cakap dia dengan perempuan tu hanya sekadar  memuaskan n4fsu sebab saya tak dapat nak puaskan n4fsu dia

Assalamualaikum. tolong hide identiti saya. Saya hnya ingin meluah dan minta pendapat. Saya dan suami bkhwin dh 4 tahun. Ada anak sorang, umur baru setahun lebih.

Sepanjang kawen, kami memang bahagia. Kami memang saling sayang dan jarang ada masalah. Kami pasangan pjj. Sebelum ni kami dudok sama tapi lepas c0vid saya dudok kampung dengan mak dan saya pun bekerja.

Kisahnya Semalam saya baru tahu yang suami saya curang sebab ada no yang tak dikenali ws kat hp dia cakap rindu. saya amik no popuan tu dan ws pakai hp saya sendiri.

setelah saya siasat, perempuan tu dan suami saya pernah terlanjur 3 kali. Ya Allah berkec4i hati saya hanya jer yang tahu suami saya pun memang dah mengaku semua dengan saya semalam.

Paling menyedihkan suami cakap dia dengan perempuan tu hanya sekadar  memuaskan n4fsu sebab saya tak dapat nak puaskan n4fsu dia. Semalam saya tak tido mngis sebab benda ni.

Keluarga sebelah suami semua dah tahu. just kluarga saya jer tak tqhu. saya buntu, saya tak tahu nak buat apa dah sekarang. suami saya buat macan tak pe apa2 yang terjadi. patut ke saya mintak cerai? tapi saya fikirkn nasib anak saya.

Leave a Reply

Your email address will not be published.