Isu Keluarga

Satu hari saya terpaksa mintak duit untuk makan dan dia ada bagi tapi malangnya dia cakap duit tu bukan untuk saya

salam min. tolong hide kan. nak tanya pendapat yee. saya tgh mengandung 5 bulan dh baby dlm perut. lepastu saya cepat lapar dan cepat penat sama. lagi stu duit poket saya memang kosong.

Husbnd saya memang takpenah bagi nafkah bulan bulan. kami baru kawin je tahun lepas bulan 6. sepanjang perkenalan saya taktahu dia macam tu. Lepas kawin bru saya tahu dia kedekut duit.

saya pun bekerja jugak tapi tak berapa besar gaji.. dan saya kene bayar kereta saya.. lagipun kereta saya tu dia pun guna jugak.. tapi saya yang bayar semua. nafkah saya dia tak bagi.

alasan sebab saya bekerja.. bulan lepas gaji awal dan sekarang saya kesuntukan wang. Saya tak pernah mntak duit dekat dia  tapi sekarang saya betul terdesak sebab saya kerja jauh. dia kerja dekat je dgn rumah.. saya la yang berulang jauh dengan rumah..

Satu hari saya terpaksa mintak duit untuk makan dan dia ada bagi tapi malangnya dia cakap duit tu bukan untuk saya. duit tu untuk beli barang anak. jadi saya tak perlu guna duit tu lansung.   tapi saya betul betul tak ade duit nak makan.

adakah saya patut guna sikit duit tu atau macam mna ye ? sebab saya takut dah nak guna duit dia… sebab sebelum ni pun dah bnyak kali gaduh sebab saya guna duit dia sampai kena pvkvl.

saya dah tak tahan.. saya terpaksa berlapar pegi keje sebab duit saya nak guna untuk isi minyak. perut saya smpai sakit.  baby dalam perut pun tak senang duduk. tolong bgtahu macam mna saya nak buat.

Leave a Reply

Your email address will not be published.