Isu Keluarga

Sampai pada satu masa dia pun bercerai dan akhirnya saya masih kerap untuk mencube tenangkan dia ketika dia hilang kawalan

salam, saya seorang lelaki dan saya sudah pun berumah tangga sejak tahun 2006 boleh di kata saya adalah kepala keluarga kecil yang sederhana dan bahagia sekali.

Kisahnya saya bertemu seorang perempuan yang sudah berumahtangga tetapi kehidupan rumah tangganya kurang bahagia. pendek cerita seiring berjalan waktu berlalu, kami menjadi semakin rapat.

Sampai pada satu masa dia bercerai dan akhirnya saya kerap mencube tenangkan dia ketika dia hilang kawalan. dan pada ahirnya dia pun menitih hidup baru. tapi perhubungan kami tak terhenti sampai di sini.

Akhirnya perkahwinan kedua pun dia bermula, sampai pada satu masa saya dapati dia pun tertimpa masalah lebih kurang sama seperti sebelumnya. Dengan suami kedua dia pun tidak bahagia,

Sampai pada ahirnya pada satu masa kami terlajak dalam satu kondisi perhubungan yang lebih dari sekedar teman. Masalahnya suami dia tidak mahu ceraikan dia, dan kami bertambah akrab sampai tahap terlanjur.

kami memutuskan untuk menikah tak lama lagi adekah saya bersalah dalam perhubungan ini. Masalahnya baru2 ni hubungan kami kantoi dengan isteri,

Isteri saya meroy4n lalu menyalahkan pihak ketiga lalu memviralkan wanita ini dengan gelaran perampas, sampai lah suami wanita ini tahu hubungan kami.

Salahkan kalau saya hanya sekadar mahu  bahagiakan dia? Isteri saya pula asyik meminta cerai dimana saya juga sayang kedua duanya. Bantulah saya warga krt.

Leave a Reply

Your email address will not be published.