Isu Keluarga

Kisahnya apa yang saya ingin cerita kan setiap petang abang ipar saya akan memandikan anak sedara dia yang perempuan tu

Assalamalikum. Disini saya ingin mintak pandangan kawan2 semua. ceritanya begini, 11 tahun yang lepas waktu tu saya baru berkahwin, lepas nikah saya duduk rumah ibu mentua saya,

di rumah ibu mentua saya ada abang ipar saya seorang penagih dan adik perempuan suami yang sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak perempuan.

Kisahnya apa yang saya ingin cerita kan setiap petang abang ipar saya akan memandikan anak sedara dia yang perempuan tu dalm umur setahun lebh dan masih belum pandai bercakap.

yang saya pelik setiap kali lepas mndikan budak tu dia akan bwak masuk bilik dan kunci pintu, setengah jam jugak la dalam tu baru dia bwak keluaq budak tu dah siap berbedak dan pakai pampers.

Budak tu pun dah 12 tahun sekarang , dan sampai sekrg saya asyik tertnya2 apa yang abang ipak saya buat dengan anak saudara prempuan dia dlm bilik smpai bkunci pintu. Saya pulak yang trauma.

Ape pndagan korang yea apa yang abang ipak saya buat pada anak sedara dia. Saya tak nak la berfikir buruk sebb adik beradik suami saya kta abang dia baik dan penyayang pada kanak? t.ksih admin siarkan pertanyaan saya.

Leave a Reply

Your email address will not be published.