Isu Keluarga

Sampailah pada satu hari isteri aku pergi kursus selama 3 hari bermula lah ceritanya apabila aku duduk dalam bilik

Assalammualaikum min, min cerita aku ni ringkas jer, sejak isteri aku dah kerja ni, adik ipar aku selalu duduk rumah, sekarang adik ipar aku tu dah duduk rumah kami.

Masalah nya adik ipar aku ni buruk perangai betul patutkah masuk bilik aku konon nya pinjam baju isteri aku lepas tu cakap dengan aku “abang hansome lah”. 

aik gilla ka apa budak ni dalam hati aku.
Adik ipar aku ni duk rumah sebab dekat asrama tempt dia belajar, tahun ni habis spm.

Aku terkilan bila isteri aku pergi kerja adik ipar aku ni slalu ambil kesempatan mengod4 aku. Aku marah bila dia buat macam tu, aku nasihat dia.

Sampailah satu hari isteri aku pergi kursus selama 3 hari bermula lah cerita apabila aku duduk dalam bilik baru habis sembayang isyak min tetiba adik ipar aku ni masuk bilik dan pakai tuala jer.

Aku kata jangan macam tu tak elok dik, tak takut Allah ka dik. kalau kakak kamu tahu perangai adik macam mana,

Dia terus buka tuala tanpa sehelai benang min, astagfirrullah min aku kuat kan iman aku, gill4 ni budak min. Aku tolak dia, lepas tu aku ambil kunci kereta aku tidur rumah kawan.

macam mana aku mahu bagitahu isteri aku perangai adik dia ni min, aku takut isteri salah faham dengan aku! Isteri aku ni sayang benar dengan adik dia min, apa yang harus aku buat min..

Leave a Reply

Your email address will not be published.