Isu Keluarga

Masalah konflik bermula bila mana saya naik h4ntu bagi siku kat perut dia sebab saya terlalu rimas masa dia pel0k saya

Mintak tolong pembaca sekalian, macam mana nak eratkan balik hubungan kami suami isteri, nak bagi dia romantik macam dulu. Saya rasa bersalah sangat dengan suami, rasa isteri derhaka pulak.

Macam mana nak ubah perspektif dia kt saya? Saya rasa macam orang asing pulak bagi dia. Dia seolah olah dia anggap saya macam garang sangat.

Saya nak hubungan saya dengan dia kekal sampai bila2. Mohon bantuan semua. Saya rasa bersalah sangat dengan suami, rasa isteri derhaka pulak. Macam mana nak ubah perspektif dia kt saya?

Saya rasa macam orang asing pulak bagi dia Mintak admin siarkan luahan saya. Saya tulis panjang, kalau taknak baca skip jelah.
Saya rasa bersalah sangat dengan suami. Dah hampir 2 bulan hubungan saya dengan suami jd dingin.

Saya mengaku memang salah saya. Suami saya memang seorang yang caring dan asyik nak bermanja dengan saya. Saya ni boleh dikatakan garang jugak la dengan suami sebab saya takut suami berbuat sesuka hati dan diperkotak katikkan bila saya nampak lemah.

Masalah konflik bermula bila mana saya naik h4ntu bagi siku kat perut dia sebab saya terlalu rimas masa dia pel0k saya dan akibatnya sampai sebulan jugak la suami taknak cakap dengan saya.

Saya merayu2 mintak maaf dengan dia. Alhamdulillah suami dah maafkan saya. Tapi yang sedihnya hubungan kami lepas tu dah jadi dingin sangat. Saya tak tahu la apa anggapan suami kat saya, cara pandangan dia kt saya macam takut2 sangat.

Dia nak ajak saya bersama pun dah jarang sangat. Kena saya yang start dulu. Dia jadi macam trauma. Masa makan, dia nak tambah nasi pun dia jeling2 kat saya dulu macam takut saya marah.

Sekarang ni dia nak peluk2 saya pn dia mintak izin dulu, dia tanya ‘nak peluk boleh?’. Sedih sangat, saya rasa macam orang asing pulak. Yang paling sedih, ada malam tu saya tido awal, dia cuba kejutkan saya sebab nak bersama, saya on je.

Mungkin masa tu dia dah penuh kepala. Tapi hati saya terkedu bila dia ckp ‘maaf menyusahkan sayang’. Macam la saya ni bukan isteri dia. Saya rasa down.

Tanggungjawab nafkah zahir battin dia kat saya memang perfect. Dia miskin tapi tak kedekut. Dia ada rm10 pun dia bagi rm5 kat saya. Saya tahu sebab hari2 saya check poket seluar dia.

Saya siap tanya majikan dia lagi berapa suami dapat, memang betul la suami tak bohong. Saya sayang sangat kat suami saya, saya taknak la hubungan kami makin renggang.

Jasa baik dia kat saya memang saya tak mampu nak balas sebab dia baik sangat. Saya takut kehilangan dia. Saya takut dia berubah hati.

Minggu lepas saya ada merajuk dengan dia, saya tak nak masak. Kat kawasan rumah saya ni memang setiap pagi ada van jual ikan datang. Ramai la keluar pergi beli ikan masa van tu datang.

Masa tu suami pergi beli ikan jugak. Saya perhati je dari jauh. Saya sakit hati tengok ramai perempuan mur4han tak kira j4nda, anak d4ra, bini orang pn duk asaik geddik2 cakap dengan suami saya.

Nasib baik suami tak layan. Emosi saya tak stabil masa tu. Saya marah2 jugak la kt suami sebab cemburu. Dia diam je.

Mintak tolong pembaca sekalian, macam mana nak eratkan balik hubungan kami suami isteri, nak bagi dia romantik macam dulu. Saya rasa bersalah sangat dengan suami, rasa isteri derhaka pulak.

Macam mana nak ubah perspektif dia kt saya? Saya rasa macam orang asing pulak bagi dia. Dia seolah olah dia anggap saya macam garang sangat. Saya nak hubungan saya dengan dia kekal sampai bila2. Mohon bantuan semua.

Leave a Reply

Your email address will not be published.